niet eens over studiekeuze

achtjaarex
Topic Starter

niet eens over studiekeuze

#1 , 09 mei 2011 20:14

Beste,

Mijn ex en ik zijn acht jaar geleden gescheiden in onderlinge toestemming. We hebben co-ouderschap. Ondertussen is mijn zoon 14 en moet hij een schoolkeuze maken.
Mijn ex en ik komen totaal niet overeen wat betreft de schoolkeuze. In het scheidingscontract staat dat we moeten overleggen, maar niets over wat er moet gebeuren wanneer we niet tot een akkoord komen.
wat nu?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tianneke

#2 , 09 mei 2011 20:42

Hallo,

komen jullie wel overeen met betrekking tot de school waar hij naar toe moet/gaat?

westhoek

#3 , 10 mei 2011 01:56

En wat denkt uw zoon erover ? Die jongen moet zich goed voelen, niet jullie.
Sorry hoor dat ik zo scherp uit de hoek kom, maar ik heb daar zo mijn redenen voor.

Reclame

achtjaarex
Topic Starter

#4 , 10 mei 2011 12:45

Wij willen dat onze zoon kiest wat hij wil, het is mijn ex die zich verzet en hem met opzet een hele zware richting wil laten volgen.
Wij willen vooral dat hij gelukkig is en met de keuze die hij wil (en wij dus ook) kan hij nog alle kanten uit.

westhoek

#5 , 10 mei 2011 12:53

Wij willen dat onze zoon kiest wat hij wil, het is mijn ex die zich verzet en hem met opzet een hele zware richting wil laten volgen.
Wij willen vooral dat hij gelukkig is en met de keuze die hij wil (en wij dus ook) kan hij nog alle kanten uit.
Ok, ok sorry.
Had dit dan ook meteen in de op gezet.
Het moet inderdaad de keuze van de jongen zijn, hem iets opdringen zal verkeerd aflopen.

Terug naar “Echtscheiding”