#1 , 04 mei 2011 23:54
hallo heb een vraagje.
nu in 2008 wonen we offcieel samen ik als hoofd gezin ik inkomen zij inkomen,stort mijn lief 2500eu op men reknr met mededeling (zomaar,omdat ik van je hou)
goed..begin 2009 vullen we elk zijn belasting in,maart 2009 gaan we uitelkaar zij bij nieuwe vriend inwonen.
ik vraag na een week adres veranderd,zij antw ja is al in orde.
dus ja je geloof dat ok.
in 2010 proberen we terug samen..en in jan 2011 terug uit elkaar.
goed in 2011 krijg ik belasting brief inkom 2009 aanslag 2010.
ik te betalen 6.510.33 zij trekt terug 200 en.
van januari tot nu zeg ik tegen haar,wanneer kom je om je gerief?
ja ik kom er om deze dag,als zover is noppes,dan is er altijd iets tussen. ik zeg tegen haar ja maar ik ga verhuizen.
en je heb adres niet veranderd want ze sta ingeschreven sinds 2008 zonder 1 keer uitgeschreven geweest zijn,dat vertel me in stadh.
dus dacht ik al van,daarom dat ik zoveel moe terug betalen,dat ze haar mee gerekent heeft.
dus goed,ik zeg tegen haar,kijk kom om u gerief want deze maand verhuis ik..en ik wil u die 2500 terug geven,maar ik heb 1 voorwaarde.
dat je dat recht trekt op de belasting dienst,dt je in 2009 rond maart niet meer wonend was bij mij tot feb 2010.
zodat ze opnieuw kunnen bereken voor me...nu zegt ze tegen me wat je eist dat,ik moet juist niks..je ga me die 2500 betalen.
kan ze die eisen is mijn vraag? want sta niets op papier,alleen dat er gestort is in 2009 2500eu en met mededeling zomaar omdat ik van je hou....en de oorzaak is dat ze niet veranderd van adres is,voor de deurw omdat zij 5000 van lening sta en nog andere schulden een totaal van 10.000 zonder de intrest gerekent seder 2006 voor ons relatie...ze antw nie geef geen reactie op brieven of deurw..
omdat ze haar niet vinden,want ze komen sinds eind 2010 aan mijn deur voor haar..dan heeft ze 1 deurw gezien en beloofd te betalen.
maar ze heeft het niet gedaan,want vorige maand is die deurw geweest,en heb gezegt we zijn van jan uitelkaar.
en omdat een 5 a 6 m kan duren zeg stadh voor ambt afgeschreven te worden omdat in onderzoek is.
wil ik dit maand verhuizen,om geen deurw te krijgen voor haar. en men gerief kwijt te geraken als ik van men werk kom in een leeg kot sta.
ik heb zelf mijn schulden en die ben ik korect aan het afbetalen,maar omda dat zij me die dingens aan doet,en toch ben bereid om haar terug te geven dat geld,maar wil ik dat zij het recht trek voor mij van die belastin,zij wil niet,zij doe een grote mond.
ja wil ik dan ook niet mijn wil tonen voor die 2500,heb genoeg betaald en geofferd voor haar. haar gerief mag ze hebben. want sta in mijn weg..maar probl is ze ga er om komen maar doe het niet,wat moet ik dan doen met dat gerief ook? kleren en paar meubelstukken.
maar de grote vraag is van 2500 kan zij die eisen?
thx is wat grote uitleg maar is wat inzicht te hebben,hopelijk kan er me iemand een antw op geven.
dank u en groetjes.