Kind stelt meer en meer problemen?

bandit
Topic Starter

Kind stelt meer en meer problemen?

#1 , 28 mar 2011 13:49

Onlangs moest ik vaststellen dat er meer en meer problemen zich voordoen bij mijn zoon.
Oorzaak is het gedrag of handelen van de nieuwe partner van mijn ex( nieuw beteken hier al wel 6jaar).
Hij geeft aan dat hij meer bij wil zijn, soms liever niet na school naar huis wil uit angst dat er zich weer iets voordoet enz.
Momenteel is hij om de 14 dagen een weekend bij mij en de helft van de vakantie.
Ik weet dat wanneer ik het op tafel gooi het misbruikt word naar hem toe, in het nadeel is voor hem.
Hij word erop af gerekend.
Wat zijn de mogelijkheden om hieraan iets te doen met een beperkte schade naar het kind toe.
Vrederechter, advocaat, of andere??

MVG

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette

#2 , 28 mar 2011 14:02

Afspraak maken met het Comité voor Bijzondere Jeugdzorg?

Leigh-Ann

#3 , 28 mar 2011 20:36

hallo,

Ik zou zo en zo toch een advocaat onder de arm nemen. Zij/hij kan dan proberen om in het kortgeding een wijziging van de regeling door te voeren (mits genoeg bewijs). Ik zou ook bij instanties ivm "kindermishandeling" kijken en hun raad inwinnen.

Hopelijk hoor je snel goed nieuws voor jou en je zoon....

groetjes

Reclame

bandit
Topic Starter

#4 , 30 mar 2011 15:00

Ik zie het wel zitten,heb via Comité voor bijzondere jeugdzorg al wat goede raad gekregen en zal zeker zo vlug mogelijk proberen schot in de zaak te krijgen.
Alvast bedankt voor jullie advies.

Terug naar “Echtscheiding”