verkoop

sleper
Topic Starter

verkoop

#1 , 10 jan 2011 13:42

Mijn man heeft de spaargelden afgehaald en vermoedelijk in een kluis op zijn naam ondergebracht .Een scheiding kondigt zich dus aan . Kan ik ons woonhuis te koop stellen , we hebben nog 2 kinderen die studeren en thuis wonen .Moet ik mijn man voorkeur laten om te kopen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 10 jan 2011 15:08

Zo simpel is het allemaal niet hoor. Als er een echtscheiding van komt , moet U hem rekenschap vragen van het afgehaalde geld. Dat is toch ook voor een deel van U. Bovendien U kan niet alleen beslissen om het huis te verkopen , zelfs als het van U alleen zou zijn. Daarna kunnen jullie idd overeenkomen dat hij het huis koopt.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

sleper
Topic Starter

#3 , 11 jan 2011 07:19

oke , dank u

Reclame

sleper
Topic Starter

#4 , 12 jan 2011 08:10

Ben gisteren bij mijn zus ingetrokken . Nu ben ik er ook achter gekomen dat hij de spaarcenten van de kinderen heeft afgehaald . De kinderen zijn 18 en 14 .Na advies van advocaat zou hij toch verplicht zijn me mijn deel uit te betalen waarop ik recht heb . Een kind( jongste) is bij me tot er een definitieve regeling komt .

Terug naar “Echtscheiding”