#14 , 05 jan 2011 08:45
Gisteren naar mijn advokaat geweest,amai,en serieuze hap uit mijn bescheiden budget.Ik mag van hem het huis niet verlaten.Mijn dochter word in een systeem co ouderschap gebracht,1 week bij mij 1 week bij de mama,1 klein probleem voor haar,mijn dochter wil niet in de buurt zijn van de mama haar nieuwe vriend,dus,de week dat mijn dochter bij de mama zou moeten zijn verblijft ze bij haar tante.Conclussie,ze zal haar dochtertje weinig zien.Deze nacht bracht ik mijn vrouw op de hoogte ivm het voorstel dat mijn advokaat zal doen,en dat ze zal moeten kiezen tussen haar vriend en haar dochter.Reactie,het intreseert mij niet ik kies voor mijn vriend.Dat uit de mond van een mama????Ik bracht haar op de hoogte dat we zo snel mogelijk het huis moeten verkopen en de inboedel te verdelen en dat we er toch spoed zouden moeten achter zetten.Reactie,doet ermee wat ge wilt??Maw ik moet er weer allemaal voor zorgen dat dit in orde komt.En zij doet niks.Gisteren is mijn vrouw naar de politie gegaan,ze wil niet zeggen waarom maar ik vermoed dat ze melding gedaan heeft tegen mij,haar papa en zussen dat we in staat zijn om aan de deur te staan bij haar nieuwe vriend en daar is ze bang voor.Zo dom zijn we nu ook weer niet he.Aan haar uitleg deze morgen te horen was dit de laatste nacht dat ze hier is blijven slapen.Hoe leg ik dit uit aan onze dochter?Waarom is er geen wet of iets in die zin dat ik dit zou kunnen verhinderen?Al is het maar tot we elk ons eigen app hebben,maar toch een kleine moeite doen in het belang van ons kind.Miserie miserie.Ik ben benieuwd wat haar reactie zal zijn als ze uitgenodigd word bij haar advokaat.Word zeker nog vervolgd