hallo allemaal ik ga probern een lang verhaal kort te maken.
na een huwelijk van 10 jaar ben ik erachter gekomen dat mijn ex me al ongeveer 1 jaar bedroog maar ik wou alle alles nog een kans geven voor de kinderen.maar na een tijdje leerde ik een heel leuke vrouw kennen die mij echt het gevoel gaf dat ik terug het waard was te leven,dus na veel wikken en wegen heb ik dan de knoop doorgehakt en ben ik thuis weggegaan.
dus ja ik ben de slechte nu in iedereen zijn ogen want mijn ex haar minnaar heeft haar gedump van zodra ik de deur uit was en mijn ex leigt tegen iederene af dat ze een minaar gehad heeft,dus wat bijna 3 jaar geleden gestar is al een scheiding met EOT is nu uitgemond in een echte vechtscheiding met voor haar de kinderen en mij zoveel mogelijk geld als ze kan aftroggelen als inzet.
van mij kreeg ze ons gezammelijk huis voor 10.000 euro en ik wou gewoon mijn kledij en 1 van de 2 auto`s.
nu is heel de zaak nog eens voor de rechtbank gekomen en zou ik normaal deze maand een uitspraak moeten hebben ivm het huis want mevrouw wil mij geen cent geven voor het huis,terwijl ik er wel 12 jaar in mee betaalt heb en volledig bijna gerenoveerd heb.
nu zit ik er eigenlijk wel een beetje mee want zij pakt mij erop dat ik een neiuwe relatie heb en dus voor alle gerechtskosten gaat moeten opdraaien(terwijl ik wel een getuigenis afgeven heb van iemand die weet had van haar minaar).
ook zegt ze dat ik haar geen huur kan vragen voor nog in ons huis te wonen omdat onze belastingen al 2 jaar gedeeld worden maar dat zij dus wel van 2 de helft van de woninghuur terug eist van mij??
heeft iemand hier ervaring mee?ik zit een beetje in een dipje mometeel.
grts