Samenwonend en een kind nu relatie ten einde

sara31
Topic Starter

Samenwonend en een kind nu relatie ten einde

#1 , 10 nov 2010 01:29

Beste ,
Wie kan me helpen,

Heb een relatie gehad van bijna 5 jaar en hebben een prachtig zoontje van 2,5jaar.
Alles is zowat fout beginnen gaan een maand voor bevalling , mijn ex is toen enorm beginnen te veranderen ! Narsistische personnlijkheid !! Mei vorig jaar ook naa een ruzie heeft hij mij een stamp gegeven om de trap met kind in mijn armen , was volgens hem een impulsieve reactie en had hij niet moeten doen !In januaria dit jaar heb ik het huis verlaten met ons kind na oneindeloze verwijten en berdeigingen in bijzijn van on kind heb ik toen toch de stap gedaan ; doordat we geen samenlevingskontrakt hebben en niet gehuwd zijn is het de wet van de snelste wie het kind neemt heeft de macht! hij heeft toen 26dagen ons kind niet gezien , durfde ook niet tot dat ik geen documenten van de rechter in handen had ,zijn toen via korgeding gegaan ! Regeling elke woensdag van 14utot 18u en om de 14dagen een weekend bij papa.normaal 1april kwam het voor de jeugdrechtbank , maar heb toen een poging tot verzoening gedaan omdat hij zo zijn gezien miste en zijn fouten inzag ! heb toen alles uitgesteld en het is de rol opgegaan .heb heel zware momenten gehad met hem hij kon je zodanig kleneren en verwijten in bijzijn van kind dat het onleefbaar werd thuis ,te straffen met lappen op poep te geven dat het er halff uur in stond onze kleine heeft ook een periode gehad van bijten toen heeft hij hem terug gebeten dat het er 3dagen heeft ingestaan in plaats van hem de dingen uit te leggen en hem te straffen met in de hoek te staan,ook haald hij de batterijen uit speelgoed want lawaai irriteerde hem . Huishouden,kind ik werk full time , alles viel op me neer en ik probeerde het ook allemaal vol te houden maar hijiq veel te ver gegaan tot ik het niet meer aan kon , ben bij psycholoog gegaan heb mijn verhaal gedaan en diezelfde dag nog heb ik het huis verlaten met ons kind , wat een hele zware stap was !! ik mocht het van hem afbollen hoe sneller hoe liver zij hij maar mocht onze zoon niet meenemen alleen als ik hem het co ouderschap af tekende ! Ik woon momenteel met ons kind bij mijn ouders want kan maar pas vanaf januari in aparte woonst , ik woon op 56km van de papa . Nu eist hij co ouderschap waak- week regeling , hij kon ons kind nog niet aan als we samen leefde laat staan als hij het alleen bij hem heeft ! hij werkt week vroege , week laate en week nacht dit 21dagen na elkaar en dan is hij 7dagn thuis ,( ploegen) Hij eist het kind de week dat hij 7dagen thuis is en de week dat hij met de laate werkt van 14U tot 22u (vertrekt om13u en komt thuis om 23u) Hij is er dan alleen maar om kind smorgens naar school te brengen , ons kindje zou in januari naar school gaan hier rechtover app waar ik ga wonen, hij eist mij ons kind terwijl hij er eigenlijk niet is dit alleen voor zijn ouders en zijn zussen dan ! als vader is hij dus blij met het kind 1week op de maand te zien , de week dat hij niet moet werken !!! Onze zoon wil niet praten tegen hem aan telefoon herhaald meermaals ,papa bijt papa slaat en toont het dan ook uitdrukkelijk hoe hij de lappen op zijn poep kreeg en toont arm waar papa eens heeft terug gebeten, papa boos mama weent !! ik weet niet wat me te wachten staat of wat ik moet doen of wat de rechter gaan zeggen ,ben enorm bang voor gans de situatie ! ex zegt me ook of ik wel goed besef wat een leven k tegemoet ga!! ik wil alleen een warm en veilig thuis voor ons kindje , wie kan me raad geven

mvg sara

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding