ik zit met een vraag mijn stiefzoon (20j) is dit jaar afgestudeerd en wou eerst gaan werken was in geschreven als werkzoekende.
Nu heeft hij onder dwang van moeder op laatste moment besloten terug te studeren een heel andere richting (hij heeft diploma koeltechnieker ) en wil nu voor securitieagent gaan leren is 1j en daarna wil hij opleiding volgen voor leraar (3 tot 4j). Moet men al die tijd nog alimentatie betalen omdat hij al een diploma heeft of kan men stoppen met betalen .
Dan zit ik nog met een andere vraag mijn stiefdochter (dit zijn we pas te weten gekomen ) is 17j en gaat al 2j niet meer naar school (heeft een psychosomatyse ziekte waar ze niet wil voor behandeld worden) hoelang moet men daar nog voor betalen .
Dan mijn 3é vraag mijn vriend en ik wonen feitelijk samen kan de moeder verhoging alimentatie vragen omdat we samen wonen want dat vrezen we mijn vriend heeft invaliditeits uitkering van 1023 € en betaald 490€ alimentatie per maand ik werk voltijds en daarmee vind ze dat we meer moeten betalen kan dit ? ik werk wel maar heb grote medische kosten en kan waarschijnlijk niet heel lang meer werken (Ziekte van Kalher)
Bedankt alvast