vraagje ivm huislening na echtscheiding;

stefke77
Topic Starter

vraagje ivm huislening na echtscheiding;

#1 , 24 okt 2010 15:28

hallo, ik ben hier nieuw en hoop dat iemand me een beetje wegwijs kan maken in mn vragen.
Ik ben feitelijk gescheiden in juli 2008. Ik ben in het echtelijk huis blijven wonen tot mei 2009. Hij is ergens anders gaan wonen maar heeft wel de lening blijven meebetalen. Onze echtscheiding is uitgeproken in juni 2009. Dan heeft mn ex met zn nieuwe vriendin me uitgekocht. Dus is de lening van ons huis stopgezet in juli 2009. Nu komt mn vraagje. Mag ik nog een stuk van de lening aangeven aan mn belastingen tot juli vorig jaar of niet?
hartelijk dank voor jullie tips en uitleg,
groetjes stefke77

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 24 okt 2010 19:13

Op het attest van de bank zal staan hoeveel U aan intrest heeft betaald , hoeveel U aan 'normale' aflossingen heeft betaald en hoeveel aan vervroegde afbetaling.
Het bedrag dat U in 2009 nog 'normaal' heeft betaald mag U inbrengen op uw belastingaangifte. (die al wel enkele maanden moest binnen zijn)
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

stefke77
Topic Starter

#3 , 24 okt 2010 22:39

hallo,
Ik heb niks ontvangen van de bank dus heb ik ook niks ingevuld met alle gevolgen vandien. Dus als ik het goed begrijp moet ik eens dringend contact opnemen met de bank. Alvast bedankt.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”