problemen betaling advocaat

volbeatpete
Topic Starter

problemen betaling advocaat

#1 , 21 okt 2010 12:34

topic mag gesloten
Laatst gewijzigd door volbeatpete op 21 okt 2010 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
volbeatpete
Topic Starter

#2 , 21 okt 2010 13:42

Echt niemand die mij kan helpen???

Lanox
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 okt 2010 14:15

De meeste mensen die hier komen, komen maximum één keer per dag kijken. Een beetje geduld kan wonderen doen ...

Reclame

volbeatpete
Topic Starter

#4 , 21 okt 2010 14:50

ja dat snap ik maar helaas wordt ik onder druk gezet door bovengenoemde en verwacht hij dat ik vanavond kom betalen,ik zie het dus echt niet meer zitten

Lanox
Juridisch actief: Nee

#5 , 21 okt 2010 14:56

Persoonlijk vind ik dat het zaakje serieus stinkt. Dit is echter mijn mening en geen juridisch advies. Moest ik in jouw schoenen staan, zou ik nog eens naar hem telefoneren met de smoes dat ik het niet goed begrepen heb en hem heel het verhaal nog eens laten uitleggen, waarbij de bedragen van 22.000 en 10.000 euro vernoemd worden. Dit gesprek zou ik opnemen en hiermee naar de stafhouder van de balie stappen.

volbeatpete
Topic Starter

#6 , 21 okt 2010 15:06

ja ma telt dat een gesprek opnemen???het zaakje stinkt zeker dat weet ik ook,heb dadelijk nog een afspraak met een andere advocaat en hoop dat die mij kan helpen,hij wist zonder de naam te noemen al over wie het ging dus even duimen maar dat die me raadt kan geven ,alvast bedankt voor de reacties,laat wel weten hoe het afloopt

volbeatpete
Topic Starter

#7 , 23 okt 2010 11:43

alles goed afgelopen,indien problemen met betaling advocaat,ALTIJD gedetailleerde factuur vragen en als je dan denkt dat je nog teveel betaalt gewoon naar de balie stappen en factuur laten taxeren.

Terug naar “Echtscheiding”