onderhoudsgelden en rzchten

legajulie
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

onderhoudsgelden en rzchten

#1 , 20 mar 2018 09:18

Ik heb een jaar of 10 een kind herkend dat niet van mij is waar ik nu moet voor betalen ,ik ben bezig met een ontkenning maar duurd zeer lang .wat zijn mijn rechten en plichten als ik onderhoudsgeld betaal ik zie ook het kind al 2,5 jaar niet meer en moeder wil alleen maar meer geld . Ik weet dat ik het gezamelijk ouderlijk gezag heb samen met mijn ex .maar wat houden die dingen juist allemaal in .Zou weet ik wel dat ze aan mij de toestemming moet vragen en tekenen bij inschrijving van ezn andere school ,maar ik denk dat er toch nog dingen moeten zijn .ondertussen is het kind 12 jaar oud .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38594

#2 , 26 mar 2018 20:23

Als u zelf al 12 jaar geen actie hebt ondernomen wat denkt u dat een rechtbank dan zal denken.

U gaat nu een erkenning willen terugdraaien inderdaad hééél moeilijk maar uzelf geeft de andere partij alle munitie net door uw rechten nooit te claimen.

legajulie
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 mar 2018 14:15

ik heb het kind maar erkend als het 6 jaar oud was het kind kwam tot 2014 week om week maar de mama weigerde steeds dat op papier te zetten . mijn ex heeft zelf gevraag aan mij voor deze procedure te starten omdat zij er geen financele kosten wou aan hebben .

Reclame

Terug naar “Adoptie”