Erkenning van het kind tegen gaan.

Neo
Topic Starter
Berichten: 1

Erkenning van het kind tegen gaan.

#1 , 29 jan 2012 01:17

Hallo allemaal,
Mijn vraag gaat als volgt: ik was verlieft op iemand die illigaal was hier in belgie, en zoals je al kunt denken, liefde maakt blind en dat besef ik ook nu. Ik ben nu zwanger van hem en hij wou het kind erkennen voor de geboorte, oorspronkelijk ging ik daar mee akkoord, tot ik besefte dat hij me expres zwanger heeft gemaakt om zo in België te kunnen blijven, ben dan ook te weten gekomen dat hij mij ook bedroog met meerdere meisjes waar hij het zelfde eerobeerde te doen. Nu dat het gedaan is zit hij voortdurend mij te bedreigen en twee keer is hij mijn woonst binnen gedrongen ook. Hij is een meester in bedriegen en liegen tegen iedereen en hij heeft mijn geld gestolen ook. Mijn vraag is wat kan ik doen om een herkenning van het kind tegen te gaan aangezien hij het ziet als een ticket om hier te blijven wonen. En ik moet mijn kind toch kunnen beschermen op een of andere manier.

Alvast bedankt als er iemand zou reageren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Moraelin
Berichten: 319

#2 , 30 jan 2012 15:31

Blijkbaar niet alleen blind maar enorm naief ook. Het is zoooo schijnend dat honderden Belgische meisjes/vrouwen nog altijd in de vallen van buitenlanders trappen...enfin. Als hij illegaal is: aangeven bij politie en gerecht en laten vastzetten & buitenzetten, ze verdienen niet meer. Het is al niet meer genoeg om ons systeem te gaan misbruiken, nu beginnen ze ook al onze vrouwen te misbruiken.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 30 jan 2012 17:17

Dan zal hij toch een procedure moeten opstarten als het kind al geboren is.
Men kan het kind ook erkennen zelfs voor de geboorte bij de dienst bevolking.
als vb
http://www.gent.be/eCache/THE/1/223.cmVjPTM5MDIx.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#4 , 31 jan 2012 14:42

Hallo allemaal... ik was verlieft op iemand die illigaal was hier in belgie, en ... Ik ben nu zwanger van hem ... tot ik besefte dat hij me expres zwanger heeft gemaakt
Verliefd worden kan een mens in zijn leven meerdere keren overkomen.
Vraag die ik me hier stel is hoe je dit volgende keer zal voorkomen?

Voor de rest zie ik niet in waarom U meer/minder rechten zou hebben... beide ouders hebben door de ogen van een juridische bril (vb. kinderrechtenverdrag) evenveel rechten ten aanzien van het kind.

RR

digits
Berichten: 224

#5 , 01 feb 2012 12:46

Ik ben nu zwanger van hem en hij wou het kind erkennen voor de geboorte, oorspronkelijk ging ik daar mee akkoord, tot ik besefte dat hij me expres zwanger heeft gemaakt
Hoe maak je als man binnen een relatie een vrouw expres zwanger zonder dat zij dat wil :?:

eylis
Berichten: 8840

#6 , 01 feb 2012 14:14

gaatje in condoom??
pil vervangen door placebo?

Mariette
Berichten: 2507

#7 , 01 feb 2012 14:48

gaatje in condoom??
pil vervangen door placebo?
ik nam die pil zèlf... is het tegenwoordig mode dat de pil door het mannetje wordt aangereikt?

Maar alle gekheid op een stokje: soms vraag ik me weldegelijk af hoe het zit met degelijke voorlichting aan onze meisjes. Zelf heb ik twee dochters en op haar 18de zei de jongste dat zij samen met 1(één) vriendinnetje de enigen waren in de klas (Latijn/moderne talen) die degelijk door hun moeder/ouder waren voorgelicht en op een open manier over sexuele relaties konden praten. Ik viel van mijn stoel. We waren 2000.

Enfin,
ik neem aan dat TS niet verplicht is te weten wie haar eicel bevrucht heeft? Indien de illegale wensvader dus wil bewijzen dat hij "the culpit" was, dan zal hij legaal naar voor moeten komen en een DNA test aanvragen veronderstel ik? Indien de moeder geen vragende partij is kan men haar toch niet verplichten om zelf die DNA te laten uitvoeren en door te geven aan eenieder die gaat claimen dat hij mogelijke vader is?

Terug naar “Adoptie”