Naams verandering

Moedertje4
Topic Starter
Berichten: 14

Naams verandering

#1 , 21 mei 2011 11:14

Hallo iedereen
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij het juist antwoord kan geven.
Ik heb een dochtertje van 8 jaar en zei draagt de achternaam van mijn ex maar het is niet het kind van mijn ex maar van me huidige partner.
Ik ben al eerder getrouwd geweest en toe ik er achter kwam dat ik zwanger van me dochtertje en dus van een andere partner heb ik meteen de scheiding geregeld
maar via het gemeentehuis kwam ik er achter dat me dochtertje niet de achter naam van me huidige partner kon krijgen omdat ik niet lang genoeg gescheiden was
Dus kreeg het tegen mijn zin in de achternaam van me ex man. Mijn ex man weet dat het niet zijn dochter is maar hij zelf wil er niks tegen doen zodat het de naam van me huidige partner krijgt.
Ik ben Nederlandse en ik ben met me huidige partner in België getrouwd en me dochter is ook in België geboren en aangemeld. Me dochter wordt op school ook gepest omdat ze een Turkse achternaam heeft .

Wat kan ik doen zodat het de echte naam van me huidige partner kan krijgen??

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 mei 2011 14:38

Kind laten adopteren door je huidige man.

Reclame

Terug naar “Adoptie”