Vragen om afhandeling van het probleem te posten door TS

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

Vragen om afhandeling van het probleem te posten door TS

#1 , 11 maand 6 dagen geleden (03 jan 2019 09:56)

Zou het kunnen en mogen, wanneer men een TS een antwoord of oplossing gegeven heeft, om te vragen eventueel het resultaat nadien of de afhandeling van het probleem ook te posten.
Het zou fijn zijn eventueel ook het resultaat van de tussenkomst te weten nadien.
Nu zit je altijd met de vraag, hoe is het verder verlopen in deze zaak, want er word zelden een eind resultaat gepost van een probleem.

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Niet direct geholpen op het forum? Kijk even op Jureca.be voor snel en betaalbaar juridisch advies. of bel direct met een specialist op het nummer 0904 69 400 voor een eerste antwoord op uw vraag.
mava105
Berichten: 18486
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 11 maand 6 dagen geleden (03 jan 2019 10:00)

Soms kan je dat hier vinden. Maar de meesten hebben niet de beleefdheid at te doen. Er zou dan een automatische reminder moet gestuurd worden door het forum om hun naar het eindresultaat te vragen. Maar dat kan uiteraard soms jaren op zich laten wachten.

Inazuma
Berichten: 5407
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 11 maand 6 dagen geleden (03 jan 2019 11:42)

Tegen de tijd dat een juridisch probleem juridisch afgesloten kan worden, en de vraagsteller een uitkomst zou kunnen geven, is een draadje al lang gesloten ...

Reclame

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 maand 6 dagen geleden (03 jan 2019 11:48)

Ik denk niet dat alle geschillen die hier aan bod komen jarenlang aanslepen en daar gaat het over.
Dat geklooi met juridische spinsels dat dat jaren duurt daar ben ik het met eens.

jureca
Berichten: 71
Juridisch actief: Ja

#5 , 11 maand 6 dagen geleden (03 jan 2019 13:05)

Terechte opmerking.

We bekijken al even de mogelijkheid om een feedback loop in te bouwen naar de vraagsteller, waarbij we willen kijken of a. de vraagsteller al dan niet geholpen is op het forum & b. wat uiteindelijk het resultaat is van de hulp.

Momenteel is het inderdaad zo dat onderwerpen 30 dagen na een laatste reactie worden gesloten, dit om foutieve vragen in reeds bestaande draden te vermijden, doch zou het mogelijk moeten zijn om hier voor de vraagsteller in een uitzondering te voorzien.

Het inbouwen van de feedbackloop lijkt echter niet onmiddellijk compatibel met de huidige software, doch we kijken verder voor een oplossing.

Alvast bedankt voor de tip,

het Jureca Team

Mathieu Rutten
Berichten: 1826
Locatie: 3650 Dilsen-Stokkem

#6 , 11 maand 2 dagen geleden (06 jan 2019 14:33)

Beste,
Sommige aangekaarte problemen zijn zo specifiek dat ze soms via privéberichten verder worden uitgediept. De antwoorden blijven dan privé en komen niet op het forum. Het is dan ook aan de probleemsteller om eventueel het forum te berichten dat zijn of haar probleem werd opgelost. Hoe het probleem ten slotte werd opgelost kan tot de privacy sfeer behoren. Het kan inderdaad tot een positieve input leiden als er wordt aangegeven dat het probleem werd opgelost.

Thieu Rutten
pensioendeskundige.
Dat ons de kracht gegeven zij
om dat te verdragen
wat niet kan veranderd worden
en de moed
om dat te veranderen
wat kan,
maar vooral de wijsheid
het ene van het andere te onderscheiden.?

Marcus Aurelius

Zirkonia
Berichten: 70
Juridisch actief: Nee

#7 , 11 maand 1 dag geleden (07 jan 2019 21:15)

Soms wil ik nog reageren op een onderwerp en zie ik dat het al lang afgesloten is?
Waarom de onderwerpen zo snel afsluiten? Is voor niets nodig.

Terug naar “Suggestie-bus”