Ideetjes.

Yasin
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Ideetjes.

#1 , 11 mei 2017 00:07

1) Een 'like' toevoegen.
Hier ook een bepaalde reputatie aan verbinden.
(aantal likes per antwoorden)
Dit om users een bepaalde (geloofs-) waarde te geven.

2) de preview van het bericht reeds aan de rechterzijde van je getypte bericht plaatsen.
Zoals hier:
https://github.com/discourse/discourse

3) Een voltooid knop?
Automatisch na bepaalde tijd, door maderator of door user die de vraag stelde.

4) de knop 'mij deze sessie niet weergeven bij online gebruikers' reeds aangevinkt plaatsen als je dat bij je instellingen zo hebt ingesteld (eventueel dus deze instelling bewaren als een cookie, aangezien je bij het aanmelding scherm nog niet aangemeld bent, maar wrs wel een zelfde browser gebruikt)


(het zou kunnen dat een/verschillende dingen reeds geïmplementeerd zijn, of op een andere wijze worden gedaan, zit hier nog niet zo lang, maar toch reeds men imput)
<onderschrift>
Iets de moeite waard om te lezen.
</onderschrift>

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 mei 2017 00:12

Vet en cursief met sneltoetsen.
Vet en cursief niet met codetekens maar dadelijk toegepast (maw een html-editor).
Dat zou de preview ook overbodig maken.

Opsommingstekens.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Reclame

Terug naar “Suggestie-bus”