JF op de iPad, nu telkens opnieuw inloggen

artemis
Topic Starter
Berichten: 3293

JF op de iPad, nu telkens opnieuw inloggen

#1 , 17 dec 2016 18:07

Sinds de laatste wijziging aan dit forum, nu een paar weken geleden (?) moet ik op de iPad tot meerdere keren per dag opnieuw inloggen zelfs al vink ik telkens aan de inloggegevens te onthouden. Vaak gebeurt dat na de back functie. Op de PC heb ik dat probleem niet in Safari en de iPad werkt ook op Safari.
Hoe zou dat kunnen komen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
svennd
Berichten: 433
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website

#2 , 18 dec 2016 15:25

Dat betekent dat de cookies niet worden aanvaard. Kun je eens proberen de cookies te verwijderen ?

artemis
Topic Starter
Berichten: 3293

#3 , 19 dec 2016 14:58

Bedankt Svenn maar oei, weet niet goed hoe ik cookies moet verwijderen. Zal wachten tot er nog eens iemand in huis komt die dat wel kan ;)

Reclame

svennd
Berichten: 433
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website

#4 , 19 dec 2016 15:54

Dag Artemis,

Je kunt deze link gebruiken : ucp.php?mode=delete_cookies

Dat zal normaal alle cookies van dit forum verwijderen. Daarna kun je opnieuw inloggen (het vinkje aanzetten) en zal een nieuwe cookie gemaakt worden die onthoudt dat je hier ingelogt bent.

Mocht dat nog niet werken, dan moet je even kijken of 1) je cookies aanvaard en 2) alle cookies verwijderen en opnieuw proberen. Tenzij er nog mensen zijn met dit probleem denk ik namelijk dat de iPad de schuld heeft :wink:

succes!

Terug naar “Suggestie-bus”