Hoe kunnen wij dit forum verbeteren ?

webmaster
Topic Starter
Beheerder
Berichten: 1146

Hoe kunnen wij dit forum verbeteren ?

#1 , 10 nov 2005 22:15

Dit forum kan niet zonder u !

Daarom zouden wij van u graag vernemen hoe wij dit forum kunnen verbeteren.
Laat ons uw suggesties, voorstellen, kritieken,... aub weten.

Alleen zo kunnen we beter inspelen op uw wensen !


JuridischForum.be

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
johan V
Berichten: 174

#2 , 17 mar 2018 13:24

Ik vind het forum zeer goed zoals het is.Ik heb reeds jarenlang veel opgestoken door jullie diensten.U bent bijzonder gezegend met mensen die over de onderwerpen zeer goed op de hoogte zijn op alle vlakken en toch verstaanbaar zijn voor de gewone mensen.Voor mij doe zo verder.Hartelijke groeten!

stanhope

#3 , 02 mei 2018 23:57

Ik heb opgemerkt dat de mobiele versie van de site niet de zoek knop/icoon terug vinden die op de desktop versie tussen het logo en "advocaat zoeken" staat.

Dus ben ik wat in de HTML gedoken en heb wat rondgekeken en aangepast. Hier is mijn voorstel:
Voeg het volgende toe aan de div met class "mobile-menu":

Code: Selecteer alles

<li> <a class="toggle-search nav-link" href="#"> <i class="fa fa-search"></i> </a> </li>
Dit is het resultaat:
Afbeelding

Het moet nog wat getweaked worden op vlak van layout en er moet nog wat php code (of javascript, geen idee wat er gebruikt wordt hier) om het eigenlijke zoekmenu te voorschijn te toveren.

Het kan natuurlijk zijn dat ik gewoon gemist heb waar de zoekfunctie staat op mobiel :)


Edit: nu ik toch naar de html & css was aan het kijken heb ik ook even naar de witte rand rond de bovenste nav-bar gekeken.

Dit is hou het er nu uitziet:
Afbeelding
Door CSS-rule #wrap-head aan te passen (zie onderaan) ziet het eruit als dit:
Afbeelding

Code: Selecteer alles

#wrap-head { border-bottom: 1px solid #dbdbdb; }

Reclame

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 08 mei 2018 13:55

Antwoorden weren van forumleden die steeds weer foute of niet-relevante antwoorden posten

Als men als bezoeker achteraf toch nog moet gaan proberen uit te maken welk vd antwoorden juist is en welk niet, heeft het weinig zin JF te gebruiken.
Dan volstaat de toog, FB, of één of ander forum elders ook wel.

Terug naar “Suggestie-bus”