kwaliteit advies

mjers
Berichten: 1788

Re: kwaliteit advies

#16 , 16 dec 2016 14:58

Dag Allen,

Ter herinnering dit forumbericht(viewtopic.php?f=35&t=72350) waar ik als de baarlijke duivel terecht gewezen ben toch eventjes stil staan bij de recente gebeurtenissen:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... =1.2845192

Sta me toe -in het bijzonder naar een zekere LeenW- dat ik me eventjes in het vuistje lach.
Nog een prettige dag verder.

Bert V

Man toch, toon eens wat respect. Iedereen hier op dit forum probeert naar eigen vermogen te antwoorden. En vooral OP VRIJWILLIGE BASIS.
Dit, om mensen zoals u te helpen waar mogelijk.

Als u dan dergelijke ondankbaarheid toont zegt dit vooral veel over u als persoon. Van mij kant zal u alvast volledig genegeerd worden in de toekomst.

Trouwens, uw link zegt absoluut niets. De helft van wat men in de media verteld is sensatiezoekerij... Denk maar niet dat u in de toekomst uw filtsboetes niet zal moeten betalen... Maar is wel een headliner die "clicks" aantrekt ==> "flitsboetes ongeldig"... tuurlijk :roll:
(proving my point ==> http://nieuws.vtm.be/binnenland/63402-v ... litsboetes)


Trouwens, ik heb u geschiedenis er op na gekeken en wat LeenW u VRIJWILLIG meedeelde was wel degelijk correct. En u statement is/was klinklare onzin.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#17 , 16 dec 2016 20:18

Gramschap, 1 van de 7 hoofdzondes.
En dat tijdens deze tijd van het jaar... ;-)

Bert V
Topic Starter
Berichten: 12

#18 , 16 dec 2016 21:15

Ja het is vrijwillig en gratis. De kwaliteit is er ook naar. Nu moet ik toch wel eens breed glimlachen. "Leen is juist, jij bent fout". Nog iemand die het op dergelijke kinderlijke manier kan herhalen? Uw mening is 0,0 waard, i.r.l. is de zaak lopende met advocaten die naam waardig en dat is wat telt.

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#19 , 16 dec 2016 21:17

Vanaf heden is uw mening hier op dit forum 0 waard.

Geen probleem dat iemand twijfelt aan de kwaliteit van antwoorden, dat mag. Het is echter de arrogante toon van uw kant die deze topic nutteloos maakt.

Terug naar “Suggestie-bus”