Hoe kan ik PMs van een bepaald persoon blokkeren?

LeenW
Topic Starter
Berichten: 12818

Hoe kan ik PMs van een bepaald persoon blokkeren?

#1 , 09 dec 2015 13:59

In navolging van een topic over onterechte collocatie, zit een persoon mij lastig te vallen in persoonlijke berichten. Ondanks de vraag dit te stoppen, blijft die persoon berichten naar mij sturen.

Ik zie dat de optie er is om privé-berichten algemeen uit te schakelen, maar ik zou enkel dit geval willen blokkeren, is die mogelijkheid er ook?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kwispel
Berichten: 572

#2 , 09 dec 2015 14:04

Lastigvallen? Hoe durf je zoiets neerpennen na die kwetsende woorden die je naar me schreef? Besef je eigenlijk wel wat voor een impact dat op mij heeft gehad? Ik hoop dat je op een dag inziet dat je woorden heel veel pijn deden aan iemand die al vreselijke dingen moest meemaken.

kwispel
Berichten: 572

#3 , 09 dec 2015 14:05

Je wil mijn getuigenis niet lezen, maar je stelt mij wel voor als een gek zonder ziekteinzicht.
Ik moet je wel voor één ding bedanken. Dankzij jou heb ik eindelijk de stap gezet naar LEIF voor een aanvraag van euthanasie.

Reclame

Meeboo
Berichten: 1488

#4 , 09 dec 2015 14:07

Djeezes

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#5 , 09 dec 2015 14:12

Kwispel, uw post hierboven is de schaamte voorbij.....maar nog erger, het is gewoon dom en haalt niets uit.

Ik sluit me aan bij de vraag van LeenW, ik ben zelf ook al bestookt geweest (niet door kwispel) met persoonlijke berichten en zou dat graag selectief kunnen afzetten. Ook een functie (bestaat in sommige fora) om posts van een bepaalde id niet te tonen zou welkom zijn.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

kwispel
Berichten: 572

#6 , 09 dec 2015 14:24

Waarom is dit de schaamte voorbij? Ik kom er eerlijk voor uit dat ik aan paniekaanvallen lijd en dat het besef dat hoe gevoelloos mensen reageren op iets een trigger kan zijn naar het besef dat je eigenlijk gewoon voor euthanasie wil kiezen.

Meeboo
Berichten: 1488

#7 , 09 dec 2015 14:57

haast u dan maar want ze gaan het afschaffen

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2517894

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#8 , 09 dec 2015 14:59

Het is momenteel technisch niet mogelijk om selectief mensen te weigeren. Los daarvan moet iedereen beseffen dat als het sturen van een bericht niet geapprecieerd wordt, men beter stopt. Zoniet zullen wij moeten ingrijpen en de account gewoon wissen.

Terug naar “Suggestie-bus”