bericht geplaatst en niet te vinden?

sabrina1975
Topic Starter
Berichten: 31

bericht geplaatst en niet te vinden?

#1 , 29 jun 2007 17:38

Waarom wordt mijn bericht steeds verwijderd?ik heb het opnieuw gepost bij 'consumenten Koop'(garantie wasmachine)en 't is w??r weg :?: :?: :(

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#2 , 29 jun 2007 20:38

Beste Sabrina,

Je bericht stond in een verkeerde categorie en werd naar de juiste verplaatst. Wellicht heb je enkel gekeken in de categorie waar je oorspronkelijk je bericht had geplaatst.
Het is misschien handig om de functie "Ongelezen berichten" te gebruiken om snel eventuele reacties op je berichten te lezen. Je kan die functie vinden rechtsboven (staat aangegeven in oranje kleur).

In elk geval: je berichtjes werden dus niet gewist, enkel verplaatst. Je kan het laatste overigens hier terugvinden: http://www.juridischforum.be/forum/view ... highlight=

Met vriendelijke groeten en sorry voor de verwarring,

De webmaster

JohnD
Berichten: 3580

#3 , 01 jan 2008 01:39

Sommige forums hebben rechts bovenaan een link naar de lijst met je eigen berichten zodat je onmiddellijk kan checken of er een nieuw antwoord is in een thread waarin je geantwoord hebt en die je dus interesseerr. Kan dit hier niet geimplementeerd worden ? Ook al omdat als men de link op de ontvangen E-mail bij nieuw antwoord aanklikt men noot automatisch ingelogd word.

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 01 jan 2008 11:19

Je kan gebruik maken van de RSS functie.

JohnD
Berichten: 3580

#5 , 01 jan 2008 15:08

Bedankt, maar indien je bedoelt het 2e icoon bovenaan rechts (rss feed)?
Dat geeft my wel een blad vol kryptische informatie.
Of bedoel je waarschijnlijk de ledenlijst ?
MVG

roosttylor
Berichten: 1

#6 , 01 apr 2015 17:28

De belangeloze inzet van vele medewerkers en bezoekers heeft ervoor gezorgd dat dagelijks enkele honderden mensen hun weg vinden naar dit forum in hun zoektocht naar wat aanknopingspunten. Zonder hun inspanningen zouden we vandaag niet staan waar we staan. Daarom zou ik iedereen die vaak of af en toe in de virtuele pen kruipt om een antwoord te formuleren oprecht willen danken.

Vandebos
Berichten: 16087

#7 , 01 apr 2015 19:20

Denk dat ik namens alle vrijwilligers vrijblijvend 'graag gedaan!' mag zeggen.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#8 , 01 apr 2015 20:02

Denk dat ik namens alle vrijwilligers vrijblijvend 'graag gedaan!' mag zeggen.
en dat het niet over honderden, maar over (als ik het me goed herinner) 7000 unieke bezoekers per dag gaat :).

TheJudge007
Berichten: 366

#9 , 15 okt 2015 17:05

.... en dat er tussen post #5 en #6 en volgende, 7 jaar en 9 maand ligt en dat post #8 toevallig op 1 April spreekt van 7000 ipv enkele honderden ? Allemaal in goede banen geleid door 2 moderators ... Straffe kost.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#10 , 15 okt 2015 17:13

.... en dat er tussen post #5 en #6 en volgende, 7 jaar en 9 maand ligt en dat post #8 toevallig op 1 April spreekt van 7000 ipv enkele honderden ? Allemaal in goede banen geleid door 2 moderators ... Straffe kost.
1 beheerder, 1 webmaster, 2 moderators en een tiental assistenten :)

loeki
Berichten: 267

#11 , 16 okt 2015 07:12

Misschien bovenaan links eens op "eigen berichten" klikken

Heb je gelijk een overzicht van de door jezelf geplaatste berichten en de antwoorden die er op gegeven zijn

Simpel en super handig :idea:

Terug naar “Suggestie-bus”