Ik krijg geen reminders per email

Tsunami
Topic Starter
Berichten: 178
Locatie: Brussel, België

Ik krijg geen reminders per email

#1 , 15 jun 2013 21:29

In mijn profiel settings staat "Waarschuw mij bij antwoorden:" op JA. Ik meende dat dit betekende dat bij een antwoord op een topic waarin ik had gepost, ik een email als verwitting zou krijgen dat er gereageerd was. Helaas is dit tot heden nog niet gebeurd. Bij de berichten afzonderlijk is er geen aanvink-vakje waar je kan aangeven een email te willen krijgen bij nieuwe posts in dat topic.

Hoe kan ik dit oplossen (indien een oplossing tenminste voorhanden is)?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart
Beheerder
Berichten: 404
Juridisch actief: Ja

#2 , 16 jun 2013 10:15

Vraag doorgestuurd aan onze "technische man".
Zodra antwoord laat ik het weten.

Vandebos
Berichten: 16087

#3 , 16 jun 2013 10:44

Als ik me juist herinner werd deze functie in het verleden uitgeschakeld vanwege de hoge bandbreedte die erdoor in beslag werd genomen.

Reclame

Tsunami
Topic Starter
Berichten: 178
Locatie: Brussel, België

#4 , 18 jun 2013 13:12

Kan er dan geen optie zijn om van enkel bepaalde topics die je erg boeiend vindt, aan te geven dat je graag een mailtje wil krijgen indien iemand reageert? Op die manier wordt geen bericht gestuurd bij elk topic waaraan je bijdraagt en bespaar je dus al wat ruimte, maar je biedt op topic-per-topic basis aan om wel een reminder te krijgen indien iemand zou reageren op een topic waarvan je zelf wenst te worden verwittigd.

Alfred J
Berichten: 190

#5 , 18 jun 2013 13:18

Of een favorieten lijst zoals ik al eens opperde, je moet dan wel nog naar het forum surfen maar je kan direct een lijst raadplegen met je favoriete topics die je wil volgt.

Joeri_J
Berichten: 650

#6 , 18 jun 2013 14:54

http://juridischforum.be/forum/search.p ... =egosearch" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kan je alle topic's zien waar jijzelf in gereageerd hebt...
Dit als start link opslaan...

Vandebos
Berichten: 16087

#7 , 18 jun 2013 16:22

In het verleden was het reeds zo dat je effectief diende aan te geven over welke threads je op de hoogte diende gehouden te worden. Het probleem was dat iedereen er lustig op los klikte... (mezelf inbegrepen, kreeg soms tot 30 berichten per dag binnen...). Als je datatrafiek in mail deze van de consultatie van het forum begint te overstijgen is ingrijpen noodzakelijk...

louise2
Berichten: 119

#8 , 02 feb 2015 17:29

Ik veronderstel dat het dus momenteel nog steeds onmogelijk is om aan te geven dat men wenst verwittigd te worden als er een reactie is op een topic door jezelf geplaatst?

Een paar dagen geleden zag ik namelijk per toeval, dat er 9 maanden na mijn laatste bericht, nog reacties binnengekomen waren op een topic door mij geplaatst.

Tevergeefs heb ik naar die mogelijkheid gezocht, want ik dacht dat ik iets verkeerd had ingesteld in mijn profiel.
Tot ik dan hier terecht kwam en ik vermoed dat ik daar niets kan aan doen, behalve elke dag komen kijken.

Vandebos
Berichten: 16087

#9 , 02 feb 2015 21:08

Rechts bovenaan heb je de optie 'bekijk mijn eigen berichten.'

Terug naar “Suggestie-bus”