Reclame

puttemanp
Topic Starter
Berichten: 615

Reclame

#1 , 01 sep 2022 08:29

Ik begrijp dat hosting geld kost en op één of andere manier moet bekostigd worden, maar de hoeveelheid reclame die we nu voorgeschoteld krijgen is overdreven.
Pop ups wanneer je op een onderwerp klikt, banners die onderaan het scherm naar boven schuiven, enorme reclameblokken tussen antwoorden in onderwerpen....

Het is gewoon te veel wat mij betreft.

Greetz

P.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 01 sep 2022 11:24

Plaats een reclameblokker zoals AdBlock Gebruik die al jaren, en werkt perfect. Zeker 90 % van de reclame is weg.

lukasi
Berichten: 1144

#3 , 01 sep 2022 11:38

Maar dan nog

Reclame

Thomas_A
Berichten: 2323
Juridisch actief: Nee

#4 , 01 sep 2022 18:52

Ik dacht ook dat er instellingen aan mijn browser waren aangepast na een update van mijn smartphone.

Een reclamebanner tussen de posts is ok, maar dit is wat overdreven.

LeenW
Berichten: 12839

#5 , 01 sep 2022 19:04

Op pc merk ik zelf geen verschil, wat gebruikt u?

Thomas_A
Berichten: 2323
Juridisch actief: Nee

#6 , 01 sep 2022 20:37

Op pc merk ik zelf geen verschil, wat gebruikt u?
iPhone Safari browser

Normaal blokkeert die vrij goed alle pop-ups, tenzij van louche reclamesites. Ik dacht eerst dat ik gehackt was.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#7 , 01 sep 2022 22:17

Gaat het hier om het juridisch forum? Ik heb nl. helemaal geen last hiervan. Als je juridisch forum optart krijg je een melding en dan klik je op afwijzen en daarn op inloggen en klaar is kees.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Thomas_A
Berichten: 2323
Juridisch actief: Nee

#8 , 01 sep 2022 22:34

Echt raar de laatste dagen.

Voordien stonden er enkel reclameboodschappen tussen de posts.

Nu standaard een melding bovenaan het scherm die blijft staan tijdens het scrollen. Daarnaast ook regelmatig een paginagrote pop-up bij het doorklikken naar een topic.

Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag voor ik deze post las. Al was het wel opvallend dat bij andere sites die ik bezoek niks gewijzigd was.

Thomas Morus
Berichten: 5929
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#9 , 01 sep 2022 23:31

Gaat het hier om het juridisch forum? Ik heb nl. helemaal geen last hiervan. Als je juridisch forum optart krijg je een melding en dan klik je op afwijzen en daarn op inloggen en klaar is kees.
Ik heb daar ook geen last van.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Franciscus
Berichten: 38599

#10 , 02 sep 2022 15:55

Met Ubuntu is uBlock.
Ik zie hier totaal geen reclame.

Terug naar “Suggestie-bus”