Geloofwaardigheid JF

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

Geloofwaardigheid JF

#1 , 26 jul 2020 17:03

LeenW

Met welk recht beslist u of een reactie mag geplaatst worden of niet.

Past het niet in persoonlijk kraam, moet het er af.

Echt discriminatie, verbod om vrije meningsuiting, censuur.
En als het u niet aanstaat, dan zet u een slotje op het topic. Machtsmisbruik alom en armzalig.

Is niet de eerste keer dat u zo egoïstisch, zelf ingenomen handelt. Van velen kunt u alles verdragen en van sommigen niets.
Is een forum onwaardig.
Gaat de verkeerde kant op volgens u; toch niet volgens sommige forumleden.
Het wordt tijd om van uw piëdstal te komen en uw eigen gedachtegoed niet op te leggen.

Binnenkort moeten wij als kleuters in de hoek van de schoolklas gaan staan.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12827

#2 , 26 jul 2020 17:09

Deze vragen werden reeds beantwoord in uw vorige topic, de antwoorden zijn intussen ook niet veranderd.

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 jul 2020 17:22

LeenW,

Hetgeen u zegt, houdt geen steek.
Topic onbekwaam en nalatig in Praatcafé : eigenaardig hier grijpt u niet in. Is anders van hetzelfde type.
Topic de nationale onveiligheidsraad : u grijpt enkel in op het ogenblik dat ik in beeld kom. Topic is van hetzelfde alooi.

Toch heel eigenaardig. Ik denk dat de top van het forum hier niet volledig zal achterstaan.

Indien u topics wilt weigeren waarop al ooit een antwoord is gegeven; zal er nog weinig te palaveren zijn.

Laat een onderwerp zijn verloop, zolang de normen en waarden bewaard blijven.

En vele vragen uit andere topics blijven nog steeds onbeantwoord.

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 27 jul 2020 09:33

Wat Jan zegt over Piet, zegt meer over Jan dan over Piet.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#5 , 27 jul 2020 09:53

Spijtig genoeg zijn grijze hersencellen niet te koop in de supermarkt.

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 27 jul 2020 11:16

Amper lid geworden van JF en al zo van zijne tak maken. :evil:

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#7 , 27 jul 2020 11:41

:shock:
Amper lid geworden van JF en al zo van zijne tak maken. :evil:
Mava,

Ben niet amper lid, ben wel father b father bis Ik kon nu ook nickname father plus nemen

Ik weet wel dat Leen en Mava 2 handen op 1 buik zijn.

Als ge niet meer kunt inloggen op het JF en men de instructies volgt en 4 x een mail stuurt naar het beheer en geen antwoord ontvangt; dan moet men wel terug registreren onder andere naam. Ik ben niet benauwd dat te bekennen, en uit mijn reacties is dat ook duidelijk te merken wie het is.

En bovendien waar wordt het lef gehaald om reacties ( die tegen bepaalde personen hun gedachtegoed ingaat ) te blokkeren, niet te plaatsen van reacties en slotjes te zetten. En dan nog zonder zich kenbaar te maken en met de reden.
Blijf toch eens met jullie beide voeten op de grond en laat meningsvrijheid open, censuur bannen en wat privacy betreft ??
Is niet omdat men denkt op alle domeinen alles beter te weten, dat men andermans mening moet fnuiken. En zeker geen onderscheid tussen de leden maken.
En de lijn voor iedereen gelijk leggen.

Met mijn mening ben ik zeker niet alleen op dit forum.

Jureca zou eindelijk eens duidelijk stelling moeten nemen en zeker de bevoegdheden bepalen; en niet diegenen carte blanche te geven die zich geroepen voelen het forum te beheersen.

Indien jullie werkelijk willen dat ik volledig van het forum verdwijn; zeg het dan klaar en duidelijk op het forum.
Maar gezien de tal van persoonlijke contactnames door leden en topic starters denk ik niet dat ik zo maar een nietsnut of de dummy van het forum ben.

Laat iedereen zijn vrije mening uiten, de lat voor ieder lid even hoog leggen WEL MET DE GEACHTE VOLGENS NORMEN EN WAARDEN EN BELEEFDHEID EN WAARDERING VOOR IEDERS GEDACHTE REACTIES.
Is het over de schreef ( maar wie beslist hierover ? ) dan moet ingegrepen worden.

:shock:

p.s. Ik zeg steeds eerlijk mijn mening ( onderbouwd en voor topic starters met ervaring en kennis van zaken ), draai ook nooit mijn kazak en heb veel waardering voor de meeste forumleden ( ook voor toppers van het forum ). Zal ook niemand kleineren of belachelijk maken; maar mij hersenpoelen is ook niet aan de orde.

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#8 , 27 jul 2020 12:13


Ik weet wel dat Leen en Mava 2 handen op 1 buik zijn.
Ik heb Leen hare (zijne) buik nog nooit gevoeld :lol:
NB: Voor alle duidelijkheid had je dat bij uw eerste post onder doe nieuwe nickname wel even kunnen vermelden.

Oude Belg
Berichten: 3192

#9 , 27 jul 2020 12:18

NB: Voor alle duidelijkheid had je dat bij uw eerste post onder doe nieuwe nickname wel even kunnen vermelden.
Misschien een idee voor father bibis, tris, neofather, nuutepapa,...
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#10 , 27 jul 2020 12:19


Ik weet wel dat Leen en Mava 2 handen op 1 buik zijn.
Ik heb Leen hare (zijne) buik nog nooit gevoeld :lol:

EN NU ZEKER NIET MET DE CORONAmaatregelen
NB: Voor alle duidelijkheid had je dat bij uw eerste post onder doe nieuwe nickname wel even kunnen vermelden.

Bij de geboorte van father bis deed ik het wel.
Maar nu omdat het beheer niet reageerde op 4 mails om terug te kunnen inloggen, liet ik het zo, mijn manier van reageren is
intussen bekend en zou normaal snel herkend worden.

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#11 , 27 jul 2020 12:27

NB: Voor alle duidelijkheid had je dat bij uw eerste post onder doe nieuwe nickname wel even kunnen vermelden.
Misschien een idee voor father bibis, tris, neofather, nuutepapa,...
Oude Belg,

Het was niet mijn keuze om naam te veranderen ( buiten mijn wil om ) maar er was toch weinig onduidelijkheid.
Zoals uw reacties die herken ik ook overal. En bovendien hou ik ook steeds van een grapje en kwinkslag.
Ik word ook niet graag als paria beschouwd.

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#12 , 27 jul 2020 13:20

Wat ik nog kwijt wou voor ik in quarantaine moet ;

het onderwerp in praatcafé terug boven gehaald ( en terecht ) door Thomas Morus; is wat het grootste gedeelte van de bevolking bezig houdt. Zet even TV, internet op social media is verzadigd. Iedereen zit met angst en veel vragen. Waarom dan niet ernstig kunnen over praten/debatteren op het forum ? Bovendien is het ook een juridische aangelegenheid. Nogmaals politiek ( politics ) en het juridische zijn volledig doorweven.
Mogen er dan geen vragen gesteld worden omtrent het schuldig verzuim van bepaalde instanties. Bovendien zijn er tal van maatregelen, boetes ... zonder juridische basis of wetgeving. Dus absoluut een onderwerp op zijn plaats op het JF.
Meerdere forumleden zijn hier ook uit het donkerrode getinte Antwerpen ( niet politiek maar corona ). Dus velen zitten met vragen en opmerkingen.
Daarom is het ook belangrijk dat wij niet genegeerd worden op het JF dat doet de overheid wel.

Thomas Morus
Berichten: 5928
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#13 , 27 jul 2020 13:33

Dit is een MEGA- juridisch probleem.
Daarom heb ik het hier aangekaart en ik vind het ook spijtig dat het onderwerp is afgesloten.
Maar mijn opmerkingen zijn nu iets minder nodig omdat sedertdien een eerste etterbuil is opengebarsten en zelfs de onverantwoordelijke overheid schrik heeft gekregen.
Helaas moet ik nu weer voorspellen dat ze met hun nog te nemen beslissingen weer achter de feiten zullen aanhollen.
Voor een groot deel is het eigenlijk al te laat en zal de gezondheids- en economische schade niet te overzien zijn..

"Acht steden in Marokko gaan in lockdown

De Marokkaanse autoriteiten hebben beslist om vanaf maandag alle verplaatsingen van en naar acht grote steden te verbieden. Het gaat om Casablanca, Fès, Meknès, Tétouan, Berechid, Settat, Marrakesh en Tanger. Reden voor het verbod is de "aanzienlijke toename" van het aantal coronabesmettingen de voorbije dagen."

Een voorbeeld voor België!!!!!
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

LYNX XX
Topic Starter
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#14 , 27 jul 2020 16:01

Na even gedreven zoeken op google volgende vaststelling :
Jureca.be of Advocas : zaakvoerders : Warmoes Edgar en Thomas Van Roy
Bedrijf voor business development en marketing services
Even ter verduidelijking voor de transparantie die niet gegeven wordt.

Toevallig op trustpilot : reviews Jureca : 1 positieve 5 sterren geplaatst door Thomas V, die blijkt de zaakvoerder van Jureca te zijn : zijn ervaring Top service Zaakvoerder die zijn eigen zaak in de kijker moet zetten als review ? Firma in Gent - Brussel
Andere reviews negatief, met de nodige kritiek van Jureca. Vind er ook de naam LeenW in terug.

Geeft een ander licht op het forum : reclame voor eigen bedrijf. Als eigenaars en verantwoordelijken voor het JF nooit aanwezig en niet bereikbaar ( zoals eerder door LeenW aangehaald ). Laten het forum over aan vrijwilligers ?

Daarom nooit rechtstreekse antwoorden op de vragen van forumleden en mijzelf.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#15 , 27 jul 2020 16:51

Ik ben reeds vanaf het prille begin lid van het juridisch forum. Het huidige juridisch forum, jureca.be, wordt inderdaad vooral door vrijwilligers gedragen en heeft zijn voortbestaan te danken aan een aantal zeer bekwame vrijwilligers die belangeloos hun kennis en ervaring ter beschikking stellen van vraagstellers op dit forum. Ik begrijp dat iedereen nogal gefrustreerd raakt van dit COVID-19 virus en de beleidsreacties hierop. Toch zou ik jullie willen oproepen om het hoofd koel te houden. Ik zou dan ook willen voorstellen om voor bepaalde onderwerpen een afkoelingsperiode in te lassen en voorlopig de vragen te beperken tot essentiële vragen en antwoorden. Hierdoor kan ook de rust terugkeren op dit forum. Aan de T.S. wil ik voorstellen om deze onderwerpen onder te brengen in praatcafé, niet om een zeverpartijtje van te maken maar om een kritische maar opbouwende noot te brengen en mekaar zeker niet af te maken. Dezelfde oproep zou ik willen doen aan de "eigenaars" van dit forum en de beheerder. Zoals ik reeds herhaalde malen voorstelde, lijkt het me opportuun dat de "zuivering" gebeurt door een jurist met respect voor de vrije meningsuiting, maar ook binnen de wet, en niet zomaar aan de kernleden overgelaten mag worden. Geef ook altijd een reden op waarom een topic wordt afgesloten. Franciscus, Thomas, Edgard, e.a.,kunnen jullie zich hierin vinden?
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Suggestie-bus”