eigen geplaatst bericht aanpassen of verwijderen

Karina07
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

eigen geplaatst bericht aanpassen of verwijderen

#1 , 04 feb 2020 16:37

Geachte,
ik vraag me nog steeds af hoe ik mijn bericht kan aanpassen of hoe ik een bericht kan verwijderen. Ik stel me ook de vraag wat de moeilijkheid van deze vraag is, omdat dit de 3de keer is dat ik deze vraag stel en geen antwoord krijg?? Ik begrijp dit niet goed??
mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12818

#2 , 04 feb 2020 16:40

Laattijdig aanpassen of verwijderen van berichten staat uitgeschakeld omdat mensen in het verleden vaak hun posts wisten, waardoor er veel nuttige info verloren gaat.

Karina07
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 feb 2020 16:41

ok dank voor de reactie

Reclame

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 04 feb 2020 18:39

Ik stel me ook de vraag wat de moeilijkheid van deze vraag is, omdat dit de 3de keer is dat ik deze vraag stel en geen antwoord krijg?? Ik begrijp dit niet goed??
Ik zie tussen uw 8 berichten, ook geen vraag die 3x gesteld is ...

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 05 feb 2020 09:24

Binnen de 30 minuten is het altijd mogelijk uw bericht te wijzigen of te verwijderen.
Enkel even klikken op dat potloodje hierboven, nadat uw bericht werd geplaatst.
De schrapperiode zou eigenlijk wel iets langer mogen zijn, bvb 2 uur

Oude Belg
Berichten: 3192

#6 , 05 feb 2020 14:08

Bij een langere schrapperiode bestaat uiteraard het probleem dat het oorspronkelijke bericht gewist wordt nadat er reacties gepost zijn, die dan wel (als het ware in hun blootje) blijven staan.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Suggestie-bus”