Dit forum is geen vervanging voor professioneel juridisch advies. Indien u hiernaar op zoek bent, raadpleeg Jureca De redactie van dit forum is niet aansprakelijk voor eventuele schade die zou voortvloeien uit berichten geplaatst op dit forum. Lees onze forum-regels. Is dit uw eerste bezoek ? Lees dan even onze handleiding.
Thomas Morus
Juridisch actief: Nee

Re: Huiswerk op het forum

#31 , 1 maand 1 dag geleden (12 nov 2018 13:24)

TomVDJ schreef:
Thomas Morus schreef:Mijn onderschrift heeft blijkbaar meer indruk gemaakt dan bedoeld.....
't Zal ook het enige zijn dat enigszins de moeite is om te vermelden, zelfverklaarde schrijver/jurist... Ikzelf ben kernfysicus, astronaut en rechter, BTW :lol: :lol: :lol:

Dit kenmerkt u weer eens ten volle voeten uit.
Zielig....
Mooie woorden zijn niet altijd waar en ware woorden zijn niet altijd mooi.
Verschil trolleybus en politicus: een trolleybus stopt als ze de draad kwijt is.

TomVDJ
Juridisch actief: Nee

#32 , 1 maand 23 uur geleden (12 nov 2018 13:51)

Thomas Morus schreef:Dit kenmerkt u weer eens ten volle voeten uit.
Zielig....
Ach, ik ben u maar een oor aan het aannaaien, Thomas. Cheer up! :lol:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Johan Daelemans

#33 , 6 dagen 1 uur geleden (07 dec 2018 22:47)

denlowie schreef:
Als men dringende en 100% juiste rechtshulp nodig hebben, dan kunnen de mensen gebruik maken van onze webmasters Jureca , daar zijn ze voor en dit is hun beroep.

Als ze goesting hebben. In een al 9 jaar aanslepend dispuut met de fiscus komt het er nu op aan om de aangerichte schade te begroten. Op 22 oktober aan Jureca een inleidend gesprek gevraagd. Tot op heden nog geen antwoord.

Reclame

Johan Daelemans

#34 , 6 dagen 1 uur geleden (07 dec 2018 22:53)

Ghentian schreef:
Nogal emotionele reacties die bovendien off topic zijn, dus ik ga hier ook niet eindeloos discussiëren. Ik heb mijn mening kenbaar gemaakt op een nette en beleefde manier, en het enige wat ik verwacht is op dezelfde manier behandeld worden. Persoonlijke aanvallen zie ik enkel als een gebrek aan enige andere argumentatie.

Ik begrijp volledig wat jij bedoeld.

Terug naar “Suggestie-bus”