Sponsercontract

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Sponsercontract

#16 , 21 nov 2016 09:11

Dit alles wel in de veronderstelling dat het effectief over een auteurswerk gaat. Als je gewoon een template van het internet hebt geplukt om de website vorm te geven, zal je niet te veel van je aanspraken moeten steunen op het auteursrecht. Het moet gaan om een origineel werk.
Voila, my point exactly. Dat de club de site niet verder moet verkopen, is nogal logisch, maar dat zij deze verder blijven gebruiken, daar zie ik niet echt een probleem in.

Maar zoals gezegd: TS kan natuurlijk eisen van de club wat hij wil, maar als de club er niet op in gaat, zal hij toch een rechtszaak moeten beginnen. Geen idee of dat sop de kool wel waard is voor wat HTML-code...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Auteursrechten, merken & patenten”