schulden betaald van mijn ex voor huwelijk

legajulie
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

schulden betaald van mijn ex voor huwelijk

#1 , 08 dec 2017 21:39

ik heb in 2008 een schuld van mijn ex betaald van 5400 euro graag zou ik deze terug vorderen maar kan dit nog .de schulden zijn van voor het huwelijk ,we zijn uit elkaar gegaan in 2011 .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 08 dec 2017 22:13

Staat daar iets van op papier?
Geld via bank met vermelding - lening of zo iets..

legajulie
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 dec 2017 22:19

ja ik heb bewijzen voor wat het heeft gediend was naar een deurwaarder met de maan vermeld van mijn ex en alle nodige vermeldingen erbij ik heb ook een bewijs op gevraagd en gekregen van de deurwaarder voor wat de schuld juist was en idem voor een schuld die ik betaalde aan het ocmw vwaar ze gewoond heeft en ook alles op papier bankafschriften en bewijs dat ik gekregen heb van ocmw alles op haar naam

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 09 dec 2017 18:04

Kan u aantonen dat het om een lening ging? Het kan anders evengoed een gift geweest zijn, en dan ontstaat er uiteraard geen schuld.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

legajulie
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#5 , 09 dec 2017 18:14

ik heb ervoor geleend voor dan op mijn beurt deze te betalen . alles vermeld met de naam van mijn ex naar de gerechtsdeurwaarder en het ocmw antwerpen allemaal gericht aan haar en op haar naam . ook de bewijzen die ik heb opgevraagd aan deze 2 schuldenaren dat het voor haar was .

Franciscus
Berichten: 38583

#6 , 09 dec 2017 19:37

En heeft ex ook getekend dat ze dat geld aan u verschuldigd was?

Terug naar “Andere”