Schuldeiser komt na csr

Wimpie112
Topic Starter
Berichten: 10

Schuldeiser komt na csr

#1 , 04 dec 2017 18:48

Beste

Na een tijdje in CSR te zitten die afliep vorige maand, krijgen we ineens een schuldeiser van 2012 die bewust ons niet informeerde van de schuld aan hun en die nu opeist...
Letterlijk schrijven ze: "ik hield het dossier enige tijd in beraad teneinde een betere situatie van uwentwege af te wachten"... nu vroeg ik me af kan deze schuldeiser het bedrag nog eisen als ze bewust de CSR ontlopen en bewust geen melding gaven?

Met vriendelijke groeten Wim

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 06 dec 2017 10:20

Als u zelf weet had van die schuld, had u die zelf moeten laten opnemen in de csr. Dat is uw verantwoordelijkheid. En een schuld verdwijnt niet zo maar.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 06 dec 2017 10:26

Beste

Na een tijdje in CSR te zitten die afliep vorige maand, krijgen we ineens een schuldeiser van 2012 die bewust ons niet informeerde van de schuld aan hun en die nu opeist...
Letterlijk schrijven ze: "ik hield het dossier enige tijd in beraad teneinde een betere situatie van uwentwege af te wachten"... nu vroeg ik me af kan deze schuldeiser het bedrag nog eisen als ze bewust de CSR ontlopen en bewust geen melding gaven?

Met vriendelijke groeten Wim
Nee dat kan hij niet, na crs ben je schuldenvrij.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 dec 2017 10:33

Nee dat kan hij niet, na crs ben je schuldenvrij

.
Daar juist twijfelde ik aan.

Dus alle schulden van voor het CSR vonnis word een spons geveegd?

Dus net zoals bij een persoonlijk faillissement als je verschoonbaar verklaart bent.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Andere”