Kan ik factuur eisen

Knowledge2
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kan ik factuur eisen

#1 , 04 dec 2017 12:24

Beste

Mijn vraag is of ik een factuur kan eisen.
Ik zit met het volgende, ik had een lidmaatschap aangekocht op een site, ik was niet tevreden en na lang heen en weer mailen uiteindelijk tot een compromis gekomen dat ik minder moet betalen.. alles gebeurd via de supportdienst van die website. Echter vroeg ik al meerdere malen om een factuur, om ‘iets in mijn handen te hebben’. Zij doen daar nogal moeilijk over, ze hadden uitgelegd dat ik die en die datums zoveel moest betalen en hoeveel het totaal is gewoon via mail, zonder effectief een factuur te geven...
Zij zeggen ook niet dat mijn vorige vroegere factuur, geannuleerd word. Dus in feite heb ik die nog openstaan, bij de vraag of ik die mocht vernietigen negeren ze mij gewoon...

Wat kan ik doen en vooral kan ik een factuur eisen van ze... anders doe ik mijn betaling niet?

Nog een weetje ze hebben zetels in Amsterdam en Duitsland... misschien zijn de wetgevingen daar anders dan hier in België?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding