Zaken partner weigert te betalen

knss
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Zaken partner weigert te betalen

#1 , 07 mar 2017 20:41

Een jaar geleden ben ik met een vriend/partner een webshop begonnen onder de voorwaarden 50% van het bedrijf te bemachtigen. Echter heb ik dit niet op papier staan en sta ik nog niet ingeschreven bij de kvk. Mijn verwachting was om het geld op te sparen tot het bedrag hoog genoeg was om uit te keren. Het gaat hier om enkele tientallen duizenden euro's. Ik ben door deze persoon dakloos geworden en heb hier veel problemen door ondervonden. Mijn vraag was kan ik deze persoon aanklagen want ik kan bewijzen dat ik meer en deel van het werk heb verricht dat nodig was om het bedrijf op te starten en draaiende te houden. Er zijn tientallen getuigen die mijn verhaal kunnen bevestigen. Aub help mij hiermee!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 08 mar 2017 08:52

Als er niets op papier staat, sta je zeer zwak. Een procedure zal waarschijnlijk handen vol geld kosten (meer dan je al kwijt bent)

Reclame

Terug naar “Andere”