Geld geleend van moeder i

korn
Topic Starter
Berichten: 9

Geld geleend van moeder i

#1 , 06 feb 2017 19:34

Beste ik heb een aanzienlijke som geld gestort gekregen op mijn persoonlijke rekening van mijn moeder deze som is dan door mij op een gezamenlijke rekening gestort om facturen mee te betalen voor een huis te renoveren . Die gezam rek staat op naam van mij en mijn ex partner wij waren geregistreerd samen wonend . Nu zijn we uit elkaar en het huis wordt openbaar verkocht maar nu wil mij moeder haar geld terug dat ze mij geleend heeft . Kan ik daar een deel van terug eisen bij mijn ex partner ? Er was niets van op papier gezet alleen de overschrijving die gedaan werden kunnen getrasseert worden .
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 06 feb 2017 19:36

wat staat er als melding op de overschrijvingen van uw moeder naar u en van u naar de gemeenschappelijke rekening.

korn
Topic Starter
Berichten: 9

#3 , 06 feb 2017 20:24

Van mijn moeder naar mijn rek staat LENING en van mijn naar de gezamenlijke rek staat ONZE EERSTE CENTEN als vermelding

Reclame

Fortuin
Berichten: 1013

#4 , 06 feb 2017 22:30

Man man. Soms vraag ik mij toch af waarom mensen niet gewoon een correcte mededeling gebruiken.

korn
Topic Starter
Berichten: 9

#5 , 07 feb 2017 06:54

die mededeling was ludiek bedoeld !!

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#6 , 07 feb 2017 07:21

Het ludieke kan je nu wel nekken. Hopelijk een goeie les: tenzij je het geld nooit meer nodig hebt, is geld niet iets om ludiek mee te doen.

Terug naar “Andere”