MinFin

meesje
Berichten: 475

Re: MinFin

#61 , 21 dec 2015 17:35

Ik vraag me af wat de advocaten van TS reeds gedaan hebben in deze.
Heeft TS wel een advocaat aangesteld? Ik twijfel sterk.
Blijkbaar kent TS de normale procedures niet en heeft hij naar Jan en Klein Pierke
beschuldigingen gestuurd. Uiteraard komt er dan geen nuttige reactie.

By the way, wat is "Tucht en Cumul"? Is dat een karnavalsgroep????
Waar een weg is is een wil.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#62 , 21 dec 2015 19:33

Het (verbod op) rechtsmisbruik is een algemeen rechtsbeginsel, niet een specifiek artikel. Maar laat het gezegd zijn: ik acht de kans dat u de mist ingaat >99% want m.i. hebt u uw eigen ongeluk bewerkstelligd in deze zaak. Wat u ook doet, ik ben niet geïnteresseerd in het lezen van een jeremiade wanneer het als een boemerang terugkomt. En voordat u iets doet zou ik u adviseren om een advocaat te raadplegen. Indien u dat vanaf stap 1 had gedaan zou u nu nog over vervoer beschikt hebben.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Franciscus
Berichten: 38602

#63 , 22 dec 2015 23:18

Als u ook nog begint te mailen in CC naar een politieofficier...wat is daar de bedoeling van?
Dus inderdaad tijd voor slotje.

Reclame

Terug naar “Andere”