aangroeibons aan toonder

wilmar
Topic Starter
Berichten: 57

aangroeibons aan toonder

#1 , 08 dec 2011 14:35

hallo,

Ik heb in mijn pas aangekochte woning aangroeibons aan toonder gevonden , het is een mooi bedrag , maar ik weet niet wat ik wettelijk verplicht mag of moet doen .

Kan iemand me vertellen wat de wet voorschrijft in dit geval ?
Ik ben al langs een advokaat geweest maar die vraagt ook een mooi bedrag om het uit te zoeken

Geen veronderstellingen en grapjes aub

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Creatief
Berichten: 2513

#2 , 08 dec 2011 20:11

Deze MOET je teruggeven! Het wetsartikel, ook in verband met verloren geld heeft ooit op het forum gestaan. Ik vind het niet onmiddellijk terug.

wilmar
Topic Starter
Berichten: 57

#3 , 08 dec 2011 20:15

Deze MOET je teruggeven! Het wetsartikel, ook in verband met verloren geld heeft ooit op het forum gestaan. Ik vind het niet onmiddellijk terug.
Mag ik weten hoelang je erover gedaan hebt om dat antwoord te vinden ?
De advokaat heeft er 4 hr voor nodig en 700 euro :-(

Reclame

mava105
Berichten: 22330
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 08 dec 2011 20:18

http://www.juridischforum.be/forum/view ... s+gevonden" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er 2 minuten over gedaan om dit terug te vinden in dit forum, en dit kost niets.

Creatief
Berichten: 2513

#5 , 08 dec 2011 20:20

Goed zo, mava105. Ik zocht echter op effecten gevonden en op geld gevonden.

wilmar
Topic Starter
Berichten: 57

#6 , 08 dec 2011 20:22

http://www.juridischforum.be/forum/view ... s+gevonden
Ik heb er 2 minuten over gedaan om dit terug te vinden in dit forum, en dit kost niets.
Bedankt ,,, zoiets verwachtte ik te horen

Terug naar “Andere”