Public Sourcing - beëindigen van contract

Rude&Justice
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Public Sourcing - beëindigen van contract

#1 , 02 mar 2024 01:07

Dag Iedereen,

Ik heb een contract voorstel gekregen via Public Sourcing (https://www.public-sourcing.be/nl). Ik wil weten wat de kost is als freelancer om het contract te beëindigen mocht ik het aanvaarden.

Dit staat er in de algemene voorwaarden van het contract:
14.2 Beëindiging
14.2.1 Het Contract eindigt van rechtswege bij het bereiken van de einddatum ervan en/of bij het bereiken
van het maximum aantal prestatiedagen erin voorzien. Het hierna verder prestaties leveren door
Onderaannemer kan geen aanleiding geven tot facturatie.
Opdrachtgever kan het Contract beëindigen mits naleving van een schriftelijk te betekenen
opzegtermijn van 1 week. Indien Onderaannemer het Contract eenzijdig stopzet vooraleer de
voorziene einddatum en/of het aantal voorziene mandagen zijn bereikt, behoudt Opdrachtgever
zich het recht voor een compenserende opzeggingsvergoeding te eisen die gelijk is aan het bedrag
dat zou kunnen worden gefactureerd door Onderaannemer indien het Contract volledig was
uitgevoerd.
Indien een Teamaanvraag in zijn volledigheid wordt gegund aan Onderaannemer wordt het team
als geheel aanvaard. Indien een teamlid niet langer beschikbaar is gedurende de uitvoering de
Opdracht, kan Opdrachtgever beslissen om het gehele team te ontbinden en als dusdanig de
Opdracht en het Contract stop te zetten.


Dit zijn de gegevens van het contract:

Initiële startdatum: 27/02/2024
Initiële einddatum: 30/11/2024

Algemeen
Vermoedelijk aantal uren per persoon: 160
Arbeidsregime (percentage): 30,00


Stel ik beeïndig het contract op 31/05/2024 na het presteren en factureren van 160 uren.
Welke compensatie kan de Opdrachtgeven eisen van mij?

Reclame