Nieuwe Verkoopdag

Rechtsparaktijk
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Nieuwe Verkoopdag

#1 , 14 apr 2023 21:17

Beste Mensen

Ik kom gelijk met de deur in huis vallen ik heb namelijk zonet een brief gekregen waarop: NIEUWE VERKOOPDAG staat.

Ik heb deze grondig gelezen maar ik begrijp het niet helemaal goed. Ik heb een afbetalingsplan bij de deurwaarder van een kleine bedragje van ongeveer 800 euro, ze waren een tijdje geleden gekomen met de politie en hadden een inventaris gemaakt met goederen die ze in beslag kunnen nemen. De bedragen van deze goederen lopen vele hoger dan wat ik moet betalen.

Ik heb hun 350 EUR voorschot gegeven en heb 200 EUR afbetaald maar toch heb ik een brief gekregen. Dus na aanleiding van de brief heb ik tot verbazing net even zitten boekhouden en ben erachter gekomen dat ik deze maand blijkbaar niet heb betaald ik was druk met mijn studies met gevolg van dat ik het vergeten ben. De nieuwe verkoopdag valt op 12 Mei. Heb ook 120 EUR portkosten bijgekregen.

Heb zonet de resterende betaling in orde gebracht (dus volledig wat ik nog schuldig was) maar ik vrees ervoor als ik de brief goed heb begrepen is het naar mijn gevoel telaat. Kan ik ze nu binnekort verwachten of is er nog hoop? Want ik wil graag contact met hun opleggen en zou graag dit weekend op beide oren willen slapen maar ik moet wachten tot Maandag en ik ben bang dat ze al dit weekend langs komen.

Ik hoop dat ik op deze forum misschien wat verduidelijking vind.

Roger

Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#2 , 14 apr 2023 22:10

in het weekend komen ze niet langs.

als u het resterende bedrag volledig hebt betaald stop het daar ook voor de deurwaarder.

vraag hem maandag om dit via mail of schrijven te bevestigen

bosprocureur
Berichten: 6858

#3 , 15 apr 2023 07:39

volledig bedrag inderdaad.

Vergeet de bijkomende kosten (port e.d.) niet !

Reclame

Terug naar “Andere”