aanbieder sportweddenschappen weigert uit te betalen

TV80
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

aanbieder sportweddenschappen weigert uit te betalen

#1 , 27 sep 2019 09:47

In de lente heb ik een account aangemaakt op de website X. Dat is de tak van Y die sportweddenschappen aanbied.

Gedurende enkele maanden heb ik daar een niet onaardige som bij elkaar gesprokkeld door op honderden live weddenschappen te spelen.

Op 21 juli wilde ik het bedrag dat in mijn balans stond laten overschrijven naar mijn rekening. Toen werden er me enkele documenten gevraagd, nl een foto van mijn bankkaart en een factuur van water of gas. Alles netjes bezorgd. Deze documenten stonden op dezelfde naam en adres als diegene die op mijn account bijstaan.

De documenten werden allen aanvaard en de uitbetaling stond toen als status pending en het geld zou 3 à 4 werkdagen later op mijn rekening verschijnen.

Op 31 juli stond er nog niets op mijn rekening dus ik wilde een keer gaan kijken op mijn account om te kijken wat er nu bij status uitbetaling stond. Ik kon niet meer inloggen en kreeg melding dat mijn account geblokkeerd was.

Ik heb diezelfde dag nog een ticket geopend bij hun helpdesk met de vraag naar het hoe en waarom. Hierop heb ik nooit een antwoord gekregen.

Een week later heb ik gechat met hun helpdesk, ook zij konden me niet helpen.

Op 13 augustus heb ik dan gebeld naar het telefoonnummer op hun website. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die voor werkte en geen inzage had in de dossiers van. Hij raadde me aan om te mailen en gaf me een mailadres. Hij zei er wel bij hij niet zeker wist of ik ooit wel antwoord zou krijgen.

Dezelfde dag nog gemaild en ook dezelfde dag zowaar nog een antwoord ontvangen. Er stond dat ze constateerd hadden dat ik op wedstrijden heb gespeeld die zouden gefikst zijn en vroegen me waar ik die info vandaan haalde.

Ik heb hen geantwoord dat ik geen weet heb van gefikste wedstrijden, laat staan dat ik voorkennis zou hebben gehad. Ik vroeg hen ook over welke wedstrijden ze het hadden.

Nooit antwoord ontvangen. Dus zelf maar weer gemaild met de vraag wat hun standpunt is betreffende mijn account en de gelden op mijn account. Wederom hetzelfde antwoord dat ik zou hebben gespeeld op gefikste wedstrijden en waar ik die info vandaan heb.

Heb hen toen in mijn antwoord mijn speelgedrag toegelicht waarbij ik op honderden verschillende live wedstrijden heb gespeeld en zo m'n winsten heb vergaard en dus niet met 1 of 2 wedstrijden. Hen nogmaals gevraagd naar hun standpunt. Wederom geen antwoord.

Dan nog maar een keer zelf gemaild, wederom gevraagd een standpunt in te nemen en herhaald dat ik geen info of voorkennis heb over gefikste wedstrijden. Wederom zelfde antwoord dat ik heb gespeeld op gefikste wedstrijden en waar ik de info vandaan haal.

Dus de feiten zijn dat:

- Ik winst heb gemaakt door op honderden wedstrijden te spelen
- ik met geen enkele regel van hun terms & conditions in overtreding ben. Ik heb slechts één account aangemaakt, nooit een bonus gebruikt of misbruikt,...
- Mijn laatste weddenschap bij hen dateert van 1 of 2 juli. Nooit is er een weddenschap geannuleerd of werd er gewag gemaakt van gefikste wedstrijden.
- Pas op 13 augustus is er mij een eerste keer verteld dat ik wordt verdacht van inzetten op gefikste wedstrijden
- Elke vorm van communicatie wordt zogoed als onmogelijk gemaakt. Ik heb vier kanalen geprobeerd en enkel via mail krijg ik gehoor en dan ook elke keer dezelfde twee standaard zinnetjes in een mail waar ook niemand van X z'n naam onder zet. Zeer onprofessioneel allemaal.

Dus mijn vraag is:

Kan het zomaar dat een aanbieder van sportweddenschappen eenzijdig een account blokkeert met daarbij alle gelden (zowel winsten als het bedrag dat ik zelf ooit op die site heb gezet), daarbij gratuite beschuldigingen uit zonder ook maar enige vorm van bewijslast of argumentatie te geven om die beschuldigingen te staven?

Nu heeft het voor mij zoiets van: 'Een speler probeert zijn winsten af te halen, is in feite een bedrag dat we liefst niet zouden uitbetalen. De speler is met niets in overtreding dus laten we maar zeggen dat hij op gefikste wedstrijden heeft gespeeld'.

Ik kan printscreens en de terms & conditions aanleveren indien nodig.

Elke input meer dan welkom want dit sleept intussen al meer dan twee maanden aan zonder ook maar het minste zicht op enige beterschap.

Dank bij voorbaat!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 27 sep 2019 15:57

"""Deze documenten stonden op dezelfde naam en adres als diegene die op mijn account bijstaan."""

Dus dat bent u niet???

Neem eens contact op met https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... XeJ8Onxgwb

Reclame

Terug naar “Andere”