Deurwaarder

Annsander
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Deurwaarder

#1 , 16 mei 2019 21:03

Heb een vraag, Wij hadden hier deurwaarder aan de deur dat ik openstaand bedrag had van 125 euro aan gemeentebelastingen. Dus ik bekijk dat en ja blijkbaar 2017 is dit niet betaald maar 2018 en 2019 wel . Dus ik stuur de zelfde dag geld nog over naar hun rekening en stuur per mail betalingsbewijs door. Nu heb ik blijkbaar te weinig kosten betaald aan de deurwaarder en staan ze hier aan mijn deur met beslag legging op onze leasing wagen voor bedrag van 300 euro mag dit allemaal zo maar voor 300 euro een auto in beslag leggen die nog 2 jaar moet betaald worden aan de leasingmaatschapij en we waren zelfs niet thuis de brief zat in de bus
Plaats van dan eens een aangetekende zending te sturen met verwittiging van openstaande bedrag nee direct beslag Wa moet ik daar nu met doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 17 mei 2019 08:56

Ja dat mag. Jij hebt nagelaten een betaling tijdig te doen, en nu moet je ook de kosten van de deurwaarder betalen. Hij mag alles aanslagen wat hij in uw woning kan vinden dat zeker de kosten zal dekken, dus ook die wagen.

bosprocureur
Berichten: 6853

#3 , 17 mei 2019 09:06

En en passant komen er nog wat kosten bij voor dat beslag zelf zeker?

Reclame

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#4 , 20 mei 2019 18:00

En en passant komen er nog wat kosten bij voor dat beslag zelf zeker?
Wat had u gedacht.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

bosprocureur
Berichten: 6853

#5 , 20 mei 2019 18:19

Ik had precies het antwoord verwacht dat u gegeven hebt. De bijkomende vraag heb ik gesteld om TS wakker te houden, en dat ze niet eerst beginnen over en weer te schrijven, om dan nog eens extra acties van de gdw te ondergaan+ betalen.

Terug naar “Andere”