Fiscale balans personenbelasting

Bubbel30
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Fiscale balans personenbelasting

#1 , 20 nov 2018 19:39

Ik keek vandaag ies naar mijn minfin
En toen ik op mijn fiscale balans keek stond er schuld personenbelasting periode 15dec2018 beginbedrag 0euro
Ik snap niet wat dit betekent
Ik heb 15 oktober 2018 mijn belastingbrief gekregen waarop staat 0 euro dus niet betalen en niet terug krijgen dit is al vele jaren zo
Maar waarom staat daar??
Ik heb het referentienummer nagekeken en tgaat inderdaad over inkomsten 2017 maat zoals ik schreef dit was gewoon 0e
Weet iemand dit?? Of zou dit niets willen zeggen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 20 nov 2018 20:12

Nul is toch 0????
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Bubbel30
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 nov 2018 20:45

Ja da denk ik toch ook. Maar toch staat bij mijn fiscale balans scbulden vanaf 15 december 2108
Ik snap er niets van want bv als ik de datum 'aar vandaag of paar dagen voor 15 déc staat er niets bij
Maar ik snap gewoon niet waarom er dat staat beginsaldo 0 en waarom op die 15 december sttat die schuld pas herkenbaar... Snap gewoon waarom dat er staat????

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 20 nov 2018 21:04

"En toen ik op mijn fiscale balans keek stond er schuld personenbelasting periode 15dec2018 beginbedrag 0euro
Ik snap niet wat dit betekent "

Als er 0 staat dan betekent het dat er geen schuld is.
0 = nul = niets
Ik begrijp uw probleem niet.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”