Kadaster/boete bij renovatiepremie + onvergund zwembad

Samydmd1993
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

Re: Kadaster/boete bij renovatiepremie + onvergund zwembad

#16 , 20 sep 2018 13:59

Neen, enkel de binnenwanden van de woning

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#17 , 20 sep 2018 14:23

Toch een extreem geval, misschien niet in de duisternis, toch wel in de donkerte.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Samydmd1993
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#18 , 20 sep 2018 14:28

Toch een extreem geval, misschien niet in de duisternis, toch wel in de donkerte.
Hahahah waaaat? ^^’

Reclame

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#19 , 20 sep 2018 16:06

Hier in Leuven rijdt een ambtenaar van de stad Leuven rond, die ieder huis waar ook maar iets van bouwwerken bezig zijn of zelfs maar een container voor de deur staat, gaat controleren. 2 x voorgehad dat ik zijn bezoek kreeg. Eerste vraag: wat voor werken doen jullie? 1 x was het voor dankrenovatie en was het OK, 2 de maal hadden we van een raam in de achtergevel een deur gemaakt. Hij legde de werken onmiddellijk stil en maakte PV op . We werden verplicht een volledige bouwaanvraag in te dienen, opgemaakt door een architect.
Die deur/raam heeft daar 3 maanden gestaan, open en bloot, zonder dat we verder mochten afwerken. Die ambtenaar is na een paar jaartjes wel op vervroegd pension gestuurd, wegen teveel klachten. Hij reeds steeds rond met de fiets, en die heeft hij verschillende malen teruggevonden in de Dijle. (rivier in Leuven)

LennieK
Berichten: 1858
Juridisch actief: Nee

#20 , 21 sep 2018 13:34

Ik heb er geen weet van dat men bij het kadaster de databanken van premieverstrekkers inkijkt (bv de netbeheerders, Wonen Vlaanderen, lokale besturen...) maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”