Gemakkelijk toegankelijke informatie

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

Re: Gemakkelijk toegankelijke informatie

#31 , 24 aug 2018 16:16

Ik ga er niet veel woorden meer aan besteden.

U schrijft:
-Eén adres was correct - niks opgestuurd. Het ander was al in de database van de overheid verkeerd.-
2 adressen???? U kan maar op 1 adres tegelijk gedomicilieerd zijn mijn beste.
Waarom was uw adres in de database verkeerd? Hebt u wel uw laatste adres doorgegeven aan de fiscus? Hoe denkt u dat ze u anders gaan vinden?

Blijkbaar tijdverlies om mij na lange tijd nog eens op dit forum te wagen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22300
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#32 , 24 aug 2018 17:31

Als ik zie dat er reeds 50.000 keer mijn draden zijn geopend dan lijkt het me dat er mensen dit toch willen volgen.

Om uw ongelooflijke capriolen te kunnen opvolgen. Is soms ook eens plezant :mrgreen:

jefke007
Berichten: 1815

#33 , 24 aug 2018 17:46

Voordat je naar het Europees Hof kan , moet je eerst nog langs het Belgische Hof van Cassatie passeren.
Kostprijs procedure voor het Europees Hof toch een 100 000 ,00 euro
Ondertussen zullen wij dan al een jaar of 10 verder zijn

Heb je al een uitgever of je boek gevonden, of gaat dat in eigen beheer gebeuren.

Iemand die bv. werkloos is of ziektevergoeding zou ontvangen, die heeft een voorafgaandelijke toelating nodig om een boek te mogen schrijven ( en in geval van werkloosheid is het al niet zeker dat die reglementering dat toelaat )

Reclame

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#34 , 24 aug 2018 17:51

Ik ga er niet veel woorden meer aan besteden.

U schrijft:
-Eén adres was correct - niks opgestuurd. Het ander was al in de database van de overheid verkeerd.-
2 adressen???? U kan maar op 1 adres tegelijk gedomicilieerd zijn mijn beste.
Herziening inkomstenbelasting - getrouwd - twee personen - twee adressen. Je hoeft daar toch niet zo verwonderd over te doen?
Men zou onterecht denken dat je de materie niet kent.

Waarom was uw adres in de database verkeerd?
Omdat een ambtenaar blijkbaar niet wist dat de postnummers in Frankrijk uit 5 getallen bestaan. 8500 ingevuld en daar heb je dus twee kansen mee.
08500 of 85000 . Jammer genoeg hebben ze verkeerd gegokt.

Uw eerste adres geven ze door via de ambassade in Lille. Het tweede hoef je niet door te geven - zie deze website https://financien.belgium.be/nl/particu ... erlaten#q3
Hoe denkt u dat ze u anders gaan vinden?
Dat ze daar eerst over nadenken alvorens informatie op hun website te zetten. Of moet de burger gewoon rieken dat die info verkeerd is?
Blijkbaar tijdverlies om mij na lange tijd nog eens op dit forum te wagen.
Dat gebeurd vaak hoor, wegblijven als gelijk halen niet evident blijkt te zijn.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#35 , 24 aug 2018 17:52

Als ik zie dat er reeds 50.000 keer mijn draden zijn geopend dan lijkt het me dat er mensen dit toch willen volgen.

Om uw ongelooflijke capriolen te kunnen opvolgen. Is soms ook eens plezant :mrgreen:
Het doet me plezier dat je ervan geniet.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#36 , 24 aug 2018 18:36

Voordat je naar het Europees Hof kan , moet je eerst nog langs het Belgische Hof van Cassatie passeren.
Kostprijs procedure voor het Europees Hof toch een 100 000 ,00 euro
Ondertussen zullen wij dan al een jaar of 10 verder zijn
Er bestaan goeie boeken die snel duidelijk maken hoe je het dient aan te pakken.

"PROCEDEREN VOOR HET EUROPEES HOF VOOR DE RECHTEN VAN DE MENS
Het boek is bijgewerkt tot 1 augustus 2011 en dus tot en met de inwerkingtreding van Protocol nr. 14 bij het EVRM, dat de werking van het Europees Hof op een aantal belangrijke punten wijzigt."
Heb je al een uitgever of je boek gevonden, of gaat dat in eigen beheer gebeuren.
Je kan gemakkelijk nagaan via 'greenlight your story' of een verhaal zichzelf verkoopt. Er zijn diverse sites die zo'n service aanbieden en als je echt hoog scoort op de verschillende info-vragen dan krijg je zelfs de filmrechten verkocht.

Iemand die bv. werkloos is of ziektevergoeding zou ontvangen, die heeft een voorafgaandelijke toelating nodig om een boek te mogen schrijven ( en in geval van werkloosheid is het al niet zeker dat die reglementering dat toelaat )
Ik denk niet dat de schrijver die aan ons boek aan het werken is werkloos is of een ziektevergoeding krijgt.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#37 , 24 aug 2018 19:36

Ik ga er niet veel woorden meer aan besteden.

U schrijft:
-Eén adres was correct - niks opgestuurd. Het ander was al in de database van de overheid verkeerd.-
2 adressen???? U kan maar op 1 adres tegelijk gedomicilieerd zijn mijn beste.
Herziening inkomstenbelasting - getrouwd - twee personen - twee adressen. Je hoeft daar toch niet zo verwonderd over te doen?
Men zou onterecht denken dat je de materie niet kent.

Waarom was uw adres in de database verkeerd?
Omdat een ambtenaar blijkbaar niet wist dat de postnummers in Frankrijk uit 5 getallen bestaan. 8500 ingevuld en daar heb je dus twee kansen mee.
08500 of 85000 . Jammer genoeg hebben ze verkeerd gegokt.

Uw eerste adres geven ze door via de ambassade in Lille. Het tweede hoef je niet door te geven - zie deze website https://financien.belgium.be/nl/particu ... erlaten#q3
Hoe denkt u dat ze u anders gaan vinden?
Dat ze daar eerst over nadenken alvorens informatie op hun website te zetten. Of moet de burger gewoon rieken dat die info verkeerd is?
Blijkbaar tijdverlies om mij na lange tijd nog eens op dit forum te wagen.
Dat gebeurd vaak hoor, wegblijven als gelijk halen niet evident blijkt te zijn.
Is uw gedrag ook zo boertig als u met uw eigen advocaat praat?
Ik vermoed dat u die niet hebt, want die zou u weerhouden van het verkondigen van dergelijke onzin.
De mensen die me betalen voor mijn diensten zijn alleszins beleefder.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mava105
Berichten: 22300
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#38 , 24 aug 2018 19:36

[:
Het doet me plezier dat je ervan geniet.[/quote]
Samen met vele anderen hier.

't appartement
Berichten: 35
Juridisch actief: Nee

#39 , 24 aug 2018 19:57

Er bestaan goeie boeken die snel duidelijk maken hoe je het dient aan te pakken.

"PROCEDEREN VOOR HET EUROPEES HOF VOOR DE RECHTEN VAN DE MENS
Het boek is bijgewerkt tot 1 augustus 2011 en dus tot en met de inwerkingtreding van Protocol nr. 14 bij het EVRM, dat de werking van het Europees Hof op een aantal belangrijke punten wijzigt."


Een echte doe-het-zelver!!!!

't appartement
Berichten: 35
Juridisch actief: Nee

#40 , 24 aug 2018 19:58

[Er bestaan goeie boeken die snel duidelijk maken hoe je het dient aan te pakken.

"PROCEDEREN VOOR HET EUROPEES HOF VOOR DE RECHTEN VAN DE MENS
Het boek is bijgewerkt tot 1 augustus 2011 en dus tot en met de inwerkingtreding van Protocol nr. 14 bij het EVRM, dat de werking van het Europees Hof op een aantal belangrijke punten wijzigt."


Een rasechte doe-het-zelver!!!!

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#41 , 25 aug 2018 09:05


Ik vermoed dat u die niet hebt, want die zou u weerhouden van het verkondigen van dergelijke onzin.
De mensen die me betalen voor mijn diensten zijn alleszins beleefder.
De mensen die u betalen zitten voor een mens in vlees en bloed en ze weten met wie ze te doen hebben.
Hier ben je een ongekend - anoniem forumlid in tegenstelling tot mezelf. Ik durf uit te komen voor wat ik denk en daar ook de verantwoordelijkheid voor dragen.
En verder, je kan die 'onzin' steeds ontkrachten.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#42 , 25 aug 2018 09:07

[Er bestaan goeie boeken die snel duidelijk maken hoe je het dient aan te pakken.

"PROCEDEREN VOOR HET EUROPEES HOF VOOR DE RECHTEN VAN DE MENS
Het boek is bijgewerkt tot 1 augustus 2011 en dus tot en met de inwerkingtreding van Protocol nr. 14 bij het EVRM, dat de werking van het Europees Hof op een aantal belangrijke punten wijzigt."


Een rasechte doe-het-zelver!!!!


Je valt in herhaling...

puttemanp
Berichten: 616

#43 , 25 aug 2018 10:46

Je valt in herhaling...
Jij ook! Steeds opnieuw en tot vervelens toe!

P.

jefke007
Berichten: 1815

#44 , 25 aug 2018 10:52

De fiscus zal niet zoveel geduld hebben met dergelijke zageventen.
Eigenlijk hadden ze al lang een slot op deze draad mogen zetten

jef007
Berichten: 1686

#45 , 25 aug 2018 11:46

best afsluiten want wat baten kaars en bril als de uil toch niet zienen wil!

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”