gehandicapt

artemis
Berichten: 3294

Re: gehandicapt

#16 , 16 jun 2018 11:53

Zeer bizar, jullie moesten eens weten hoeveel moeite het kost om dat allemaal geregeld te krijgen als je echt zwaar gehandicapt wordt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#17 , 16 jun 2018 18:18

Zeer bizar, jullie moesten eens weten hoeveel moeite het kost om dat allemaal geregeld te krijgen als je echt zwaar gehandicapt wordt.
Inderdaad. Ik heb kilo's papier voor mijn gehandicapte zoon Ook zijn er regelmatige medische controles. Mijn echtgenote houdt zijn geld bij en moet de afrekening elk jaar voorleggen aan het vredegerecht. Alles bij elkaar is het een administratieve lijdensweg.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

jefke007
Berichten: 1812

#18 , 16 jun 2018 21:34

een erkenning als "zware handicap" staat los van een aanstelling van een voorlopig bewindvoerder ( waarvoor inderdaad elk jaar een aantal papieren aan de vrederechter moeten voorgelegd worden.

Niet voor elke zware handicap wordt er een voorlopig bewindvoerder aangesteld

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”