tax on web: wijzigingen versie 2018

reynkust
Topic Starter
Berichten: 191

tax on web: wijzigingen versie 2018

#1 , 13 jun 2018 17:40

Vandaag mijn aangifte ingevuld via taks on web
Vastgesteld dat er een heel nieuw programma is gekomen.

Invullen geen probleem , enkel checken of vooraf ingevulde bedragen juist waren. Waren Ok
Dus ondertekenen van de aangifte : en hier is er toch weer wat veranderd. Als men de verschillende opties gekozen heeft zoomit of niet , bijlagen ter beschikking kan men ondertekenen.

Als men dit doet veranderd er niet veel op het scherm/ Is verstuurd Mijn echtgenote moest nog ondertekenen;
Dus terug ingelogd met haar ID en ondertekend . Scherm geeft geen melding. Enkel zie k dat ik nog 1X an veranderen en dat het verstuurd is naar de FOD

Vraag ; Is mijn aangifte nu gedaan??? Vorig jaar kreeg ik een extra scherm dat mijn aangifte was neergelegd Met repertoriumnr en nog enkel nrs. Dit was een bewijs. Nu zie ik enkel staan ' aangifte is verzonden naar FOD'

IIs dit een wijziging of is dit een fout vraag ik me nu af ??? Is mijn aangifte ok, staat wel als zijnde verzonden in het overzicht van de verschillende jaren. Of is er een storing in het systeem????? Waarom geen melding dat alles ok is .


Dank bij voorbaat

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 13 jun 2018 20:31

Log nog eens in. Dan kan je zien of en wat je nog kan doen.

Na de onderschrijving van je echtgenote, krijg je een melding : verstuurd op -datum en uur- met een refertenummer. Noteer dat.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

reynkust
Topic Starter
Berichten: 191

#3 , 14 jun 2018 14:47

beste,
Dit komt er te staan , na terug in te loggen.
Meest gestelde vragen
Status : Onderschreven
Uw gegevens
Gelieve uw contactgegevens na te kijken en indien nodig te corrigeren.
E-mail
GSM

Door te klikken op mijn belastingsaangifte bekom ik een nieuw scherm met volgende tekst

Uw aangifte is naar de FOD Financiën verstuurd.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
U kunt, indien nodig, uw ingediende aangifte één keer verbeteren. Dit is mogelijk tot de uiterste indieningsdatum van uw elektronische aangifte (deze datum vindt u terug op de onthaalpagina). Klik hier om uw aangifte te wijzigen om de volgens u, correcte gegevens, in te brengen in Tax-on-web.

Onder deze tekst

MIJN DOCUMENTEN
Document Acties
Aangifte PB deel 1 - 2018 raadplegen berekenen
Aangifte PB deel 1 - 2017 raadplegen

Bij raadplegen krijg ik het ingevulde formulier ,met repertoriumnummer en nog enkel codes van belastingen

Dus alles zal wel ok zijn dan

bedankt bij voorbaat

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”