Diverse inkomsten aangeven, Heb hulp nodig!

Pepee
Topic Starter
Berichten: 10

Diverse inkomsten aangeven, Heb hulp nodig!

#1 , 10 jun 2018 11:13

Beste,

Ik ben mijn aangiften aan het doen op tax-on-web en ik zou een bedrag moeten invullen bij diverse inkomsten.
Maar ik zie dit nergens staan... Ik heb alles 3 keer gelezen van vak I tot vak XIV en nergens staat iets over diverse inkomsten.

Nu heb ik online wat zitten zoeken en lezen, en zie ik dat er ook een deel 2 is bij je belastingsaangiften, maar ik zie enkel 'DEEL 1'.
Dus heb ik de belastingsaangiften bevestigd omdat ik dacht dat dit mij naar deel 2 zou brengen ...

Nu kan ik dus nog 1 MAAL mijn aangiften aanpassen, maar ik zie nergens diverse inkomsten staan. En ook nergens staat iets van deel 2.

Aub help mij!

EDIT1: Blijkbaar kan je deel 2 manueel toevoegen. Ik heb dit nu gedaan en heb nu toegang tot 'DEEL 2'.
Ik voeg even de link toe met hoe je dit moet doen, als iemand dit in de toekomst ook heeft.
https://www.loginhulp.be/33-TaxonWeb_aa ... l#nl_deel2

(Stap1; Open uw aangifte in wijzigen Stap2: Klik vervolgens op "Bewaren" in de aangifte Stap3: Klik op "Terug naar TaxBox" En dan staat er deel 2 toevoegen.
Laatst gewijzigd door Pepee op 10 jun 2018 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 10 jun 2018 11:35

Zit inderdaad in deel 2 voor zover ik weet. Probeer eens manueel onder code 1200-61 en kijk of dat wordt aanvaard bij een simulatie.
"sowieso" schrijf je zo.

Pepee
Topic Starter
Berichten: 10

#3 , 10 jun 2018 11:44

Zit inderdaad in deel 2 voor zover ik weet. Probeer eens manueel onder code 1200-61 en kijk of dat wordt aanvaard bij een simulatie.
Dankjewel voor de snelle reactie, ik heb het inmiddels gevonden hoe je deel 2 kan toevoegen. Ik heb het originele bericht aangepast.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”