Geld terugkrijgen belastingen

Avbogae
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

Geld terugkrijgen belastingen

#1 , 28 mei 2018 22:07

Hallo,

Voor aanslagjaar 2016 had ik vorig jaar (uiteraard) een belastingsaangifte gedaan. Zij wensten echter meer informatie dewelke ik hen per aangetekend schrijven heb aangeleverd. Daarna kreeg ik een brief terug dat alles dus in orde was en ik geld zou terugkrijgen. Dit TEN LAATSTE tegen 31/05/2018. Zoals je al kan raden, is mijn vraag: wat als het geld begin juni nog niet op onze rekening staat?

Groetjes,

An

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
polk
Berichten: 437

#2 , 28 mei 2018 22:20

Als u een aanslagbiljet heeft gekregen, wil dit zeggen dat de aanslag reeds is gevestigd (de administratie had hiervoor tijd tot 30 juni 2018). Op het aanslagbiljet staat de datum waarop het bedrag in principe, niet ten laatste op uw rekeningnummer zal worden overgeschreven. Over het algemeen komt de datum vermeld op het aanslagbiljet goed overeen met de werkelijke betalingsdatum, nog enkele dagen geduld dus.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”