Buitenlands investerings bedrijf

Jammers
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Buitenlands investerings bedrijf

#1 , 25 mei 2018 20:09

Hallo wat zijnde belasting regels Belgie voor het op zetten van een offshore maatschappij ???

afz Jammers

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fortuin
Berichten: 1013

#2 , 26 mei 2018 02:14

Google: Kaaimantaks

basejumper
Berichten: 4619
Locatie: Diest

#3 , 27 mei 2018 00:04

Jammers

Er zijn internationale fiduciaires die een paar duizend euro per uur verdienen om hier op te antwoorden. Die krijgen dan wel een voorbereid dossier van hier tot Tokio om dat uit te werken. Denk je echt dat je hier met een vraag van één zin je een to the point antwoord zal krijgen?
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Jammers
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 mei 2018 14:40

Wat ik vraag is is er een wet die dat verbied in belgie want ik doe alles graag legaal bv omdat de regels daar gunstiger uit vallen

Jammers
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 mei 2018 15:02

Fortun mijn dank voor de het bericht kaaimantax het was niet voor die tax maar ik weet nu een stuk meer

Jackrussell
Berichten: 701

#6 , 31 mei 2018 17:57

Belasting regel is dat men het ziet als 'n Belgische firma als die firma effectief vanuit België wordt aangestuurd. Zo niet, dan heb je nog de Kaaimantaks.

Je mag bedrijven openen waar je wil in principe, als je alles maar netjes aangeeft in België als je die bedrijven runt vanuit België.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”