aangifte ingediend door boekhouder

KimSe
Topic Starter
Berichten: 697

aangifte ingediend door boekhouder

#1 , 01 nov 2017 19:39

De paniek slaat mij een beetje om het hart ... dus excuses voor deze misschien domme vraag...

De Boekhoudster van mijn echtgenoot vult dit jaar voor de 1e keer onze aangifte PB in.
We kregen geen bevestiging van het boekhoudkantoor uit dat dit gebeurd is, enkel dat ze na een drukke BTW en PB periode van een deugddoende vakantie genieten :-)

Nu was mijn nieuwsgierigheid toch groter dan mijn geduld en wou ik eens controleren hoeveel we zouden terugkrijgen/moesten betalen.

Maar als ik inlog via mijn identiteitskaart staat de status van mijn aangifte nog steeds als "in te vullen"...

Is dit normaal? Zou het wel zichtbaar zijn via de identiteitskaart van mijn echtgenoot?

Voor alle duidelijkheid: wij vullen al enkele jaren een gemeenschappelijke aangifte in, voor het eerste jaar als gehuwd zijnde, daarvoor als wettelijk samenwonenden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 nov 2017 19:46

De boekhouders hebben nog tijd tot 6 november als ik me niet vergis, ze hebben uitstel gekregen omdat tax on web veel in panne heeft gestaan.

Dus niet wanhopen maar het word wel tijd.

Als je geen boekhouder had was je al zeer lang over tijd.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW
Berichten: 12826

#3 , 01 nov 2017 19:51

Inderdaad uitstel tot 6 november en nog verder gevraagd tot 15 november wegens aanhoudende technische problemen.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”