code 1100-64

de reden
Topic Starter
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

code 1100-64

#1 , 23 jun 2017 11:08

de code 1100-64 voor het ki staat dit jaar niet meer op het voorbereidingsblad
moet je dan dit jaar geen ki meer invullen als je voorgaande jaren uw ki bij de code 1100-64 moest invullen?

en dan heb ik op een 281.10 in vakje 27 diverse inlichtingen
eigen kosten van de werkgever +++€ staan maar daar staat geen invulcode bij
dat bedrag moet ik dan nergens invullen?

deze calculator voor belastingen vond ik, ook te gebruiken zonder uw naam enzo in te vullen
https://www.pv.be/klantenservice/belastingen-berekenen
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
polk
Berichten: 437

#2 , 23 jun 2017 13:50

Als je een nog lopende hypothecaire lening hebt voor uw eigen woning van vóór 2005, moet je je KI invullen onder code 3100 (Vak IX ipv Vak III)

Kosten eigen aan de werkgever zijn niet belastbaar (logisch: het is een terugbetaling van kosten die gedragen zijn door de werknemer en dewelke in principe ten laste waren van de werkgever) en moet de genieter niet invullen in zijn aangifte personenbelasting. Ze moeten echter wel op fiche vermeld staan opdat ze aftrekbaar zouden zijn voor de werkgever.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”