Bedrag woonbonus: zelfde dan vorig jaar?

Gebruiker21
Topic Starter
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Bedrag woonbonus: zelfde dan vorig jaar?

#1 , 27 apr 2017 20:21

Huis gekocht / lening afgesloten in 2012 (in het Vlaams gewest). Twee kinderen ten laste. Nog steeds énige en eigen woning. Is de maximale inbreng nog steeds €3040 (zoals vorig jaar)?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4615
Locatie: Diest

#2 , 27 apr 2017 21:58

Ja bedrag is identiek. Je kan ook even googelen met 'geindexeerde bedragen woonbonus"
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Gebruiker21
Topic Starter
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 apr 2017 10:57

Thanks... Ze zouden het beter de NIET-geïndexeerde bedragen woonbonus noemen ;-). Enkel in Brussel worden deze nog geïndexeerd, blijkbaar: http://www.practicali.be/blog/geindexee ... n-aj-2018/
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”