Vergeten in te brengen...

Jockari
Topic Starter

Vergeten in te brengen...

#1 , 22 jan 2008 10:22

Verleden jaar bracht ik zoals zovelen mijn belastingsaangifte (personenbelasting aanslagjaar 2007) binnen. Nu constateer ik dat ik vergeten ben om de "fiscale aftrek voor energie-efficiënte investeringen" in te brengen. Ik ben in het bezit van de nodige documenten van de aannemer.
Kan ik alsnog deze aftrek voor AJ 2007 inbrengen? Op heden heb ik mijn afrekening nog niet ontvangen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 jan 2008 11:54

Neem contact met uw belastingkantoor. In principe moet dit recht te zetten zijn. Indien er toch een aanslag volgt zonder dit recht te zetten kan u nog bezwaar aantekenen bij de gewestelijke directeur.

Een vergissing in de aangifte kan rechtgezet worden zolang bezwaar kan worden ingediend. De rechtbanken passen dit zeer soepel toe.

scorpioen

Jockari
Topic Starter

#3 , 25 jan 2008 13:29

Vriendelijk bedankt. Heb contact opgenomen met plaatselijk ontvangkantoor, en het zal uiteindelijk nog snel opgelost geraken ook. Bedankt voor uw advies !

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”