Belasting inkomen, online

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: Belasting inkomen, online

#31 , 16 apr 2017 18:58

Toch wel: de eerlijke optie en gewoon werk zoeken.
Het is slechts een minderheid die de nodige capaciteiten heeft om het als zelfstandige waar te maken...
Met uw gemiddelde 250 EUR behoort u duidelijk niet tot de uitverkorenen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
FrankDM55
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

#32 , 16 apr 2017 19:57

Toch wel: de eerlijke optie en gewoon werk zoeken.
Het is slechts een minderheid die de nodige capaciteiten heeft om het als zelfstandige waar te maken...
Met uw gemiddelde 250 EUR behoort u duidelijk niet tot de uitverkorenen.
Ik ben blij met mijn 250 euro. Wat voor jouw misschien niets is, is voor mij veel. Ik ben op zoek naar werk en vanaf ik dan dat heb kan ik dit in bijberoep doen neem ik te besluiten (en dat kost me geen 250 per maand dan)...

Siegfried
Berichten: 94

#33 , 17 apr 2017 06:50

Het is mogelijk voltijds zelfstanding te zijn met uitkering gedurende 1 jaar. Een soort van proefperiode. Is zeker mogelijk met een werkloosheidsuitkering, mogelijks ook met een leefloon.

Vraag: waarom heb je geen uitkering? Ik begrijp niet waarom je er geen hebt. Uit principe? Laten varen want daar kom je nergens mee.

Dus: uitkering aanvragen en dan legaal 'proberen' (met ondersteuning) gedurende een jaar.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”